BF Juni 2010!
Frusna flickan skrev 2009-10-28 09:37:23 följande:
Sussilago: Jag hoppas att din blödning inte var ett mf utan att pyret inns där. Om inte, hoppas jag att du snart blir gravid igen om ni försöker.
Lycka till-kramar till alla!
Frusna flickan skrev 2009-10-28 09:37:23 följande:
Godmorgon alla goa gravida tjejer
.Nu har jag äntligen snart gjort mina 48 timmar på jobbet och skall få komma hem! Ljuvliga hem! Hoppas natten varit bra för alla!
ett namn som jag tycker är riktigt gulligt är Emrik,tyvärr har mitt kusinbarn lagt beslag på det annars hade det varit en vinnare!
Mina symtom just nu är:
spända bröst som är hårda och ömmar ,fast mest på natten.
Brösten kliar oxå,så jag har en fotfil(ej använd
) som jag "kliar" mej med,knäppt va!
molvärk i magen då o då
när jag sitter för länge blir jag väldigt trött i svanken
trött men inte alltid sov trött,det räcker ibland med att vältra mig i sängen en 30 min så får jag laddat för att gå upp igen.
oops glömde tillägga äckelkänsla för mat i princip hela dan tills kvällen och konstiga känsloutbrott,härom morgonen vakna jag 5 och väckte gubben för jag fick för mig han var sur på mig,han fatta ingenting o sa väl lite sömndrucket åt mig att sov nu,varpå jag börja störtböla o far nerför trappan i köket o hämtar julmust o upp i gen fortfarande med tårarna sprutande,bäljar i mig julmust i sängen medans jag hulkar att han minsann inte älskar mig längre och att jag hatade mitt jobb!!!!
HELKNÄPPT! jag gillar mitt jobb o vet att gubben älskar mig....
men just då så hade jag kunnat lipa för att gardinerna hängde snett...