• majess

BF Juni 2010!

0810 skrev 2009-11-10 10:15:05 följande:
    JuliaIsabella; Jag är precis lika långt gången som du, 9+3, och mår också illa fortfarande. Spännande med inskrivning, hade min igår och hela lilla familjen (sambon plus dottern) var med... Hade inte tagit med dem om det inte var för att vi känner BM sedan förra graviditeten, bor granne med henne också, så det är roligt att träffas. Leona (dottern) tyckte att det var lite läskigt när mamma blev stucken i fingret och armen, men annars gick det bra, hon satt på golvet och lekte. Jag säger igen att den här graviditeten är helt annorlunda än min förra, förra gången gick jag bara upp åtta kilo sammanlagt, men nu har jag redan börjat gå upp, så det känns som att det blir betydligt mer den här gången. Har ju inte samma möjlighet som tidigare att motionera heller, så man lägger ju på sig lite lättare...
    nej men va kul,jag är oxå 9+3 idag
  • majess
    smoolan skrev 2009-11-10 19:53:07 följande:
    Thesso - Jag äter Niferex för att jag varit helt sjukligt trött. Det hjälper mig att hålla mig vaken på jobbet helt enkelt, vilket ju är en fördel om man är För övrigt tycker jag absolut att ni ska skaffa barnvakt och njuta av ett "vuxet" julbord. Ha inget dåligt samvete för det!
    lustigt,jag är oxå helt tokigt trött!men mitt hb låg på 133,vilket är jättebra,så jag fattar inte.....jag har ännu inte börjat äta ngra järntabletter men de kanske hjäper mot tröttheten?
  • majess
    stina84 skrev 2009-11-10 20:27:05 följande:
    Måste fråga er som varit hos Bm nu i graviditeten och tagit blodtryck. Vad har ni legat på? Jag låg ganska lågt nu. 106/54. Ligger i vanliga fall på 120/70 T.o.m min puls har gått ner, tror dock det har mkt med min rökning att göra Har en vilopuls på 66 nu, innan låg det på närmare 80, så det är ju kanon Ska aldrig mer börja röka, nu är det finito
    när jag var på sjukhuset i söndags hade jag ett BT på 103/58. men pulsade på 90.....
  • majess
    mejola skrev 2009-11-10 20:50:10 följande:
    räknade lite i bf listan, tappade bort mig dock men de är ett 70tal personer med. Men många är ju inte aktiva och några har ju fått tråkiga nyheter. men de är ett gäng ändå, Kommer bli babyboom isommar hehe
    snälla mejola,kan inte du lägga in mig i bf listan? jag är helt värdelös på sådana saker ..jag har bf 11 juni..Tack på förhand!!! 3barnet,32 år 6mil norr om gbg...
  • majess
    mejola skrev 2009-11-10 21:00:32 följande:
    självklart kan ja det Välkommen in i tråden!
    super thanx kram
  • majess

jag har ett nytt symtom.hugg i " rumpan" typ som stickningar och även på sidorna vid ljumskarna på framsidan så att säga.....ursäkta infon,men känner ngn igen sig?

• majess

Vilda Tiger skrev 2009-11-11 14:34:06 följande:

majess Det kan vara bakfogarna som strular för dig.
    vad är det?????
  • majess

Hejsan hoppsan,idag var det dags för inskrivning på BMG,hade en kanongo bm! Jag sa att jag ville ha planerat snitt o hon satt o fundera på hur vi skulle tota ihop en tillräckligt bra story....
    Fick se hjärtat med vanligt ul,men jag måste faktiskt säga att man såg mycket bättre med vul...
    tog även ett blodprov för kubb.så nu är det upp till bevis....

• majess
    hemljuvahem skrev 2009-11-16 18:30:39 följande:
    Någon som prövat Ingefärate måt illamående? isf har det funkat? Smakar det bedrövligt? Drar i alla trådar nu..
    nä men jag har hört från väldigt många håll att det är super effektivt så prova
  • majess
    NellieMonique skrev 2009-11-17 11:23:27 följande:
    Någon mer som ligger i sängen och kan inte sova? Jag är jätte trött om dagarna men på kvällen kan jag verkligen inte somna. Skit jobbigt att ligga och titta i taket hela nätterna. Och mitt illamående har inte gett med sig är i 11+1 idag och inte gått upp nått gram,istället ner. Längtar så tills illamåendet går över och det tittar fram en liten mage under tröjan!!
    japp! samma här.kan nana hela dagen om det är så men på kvällen är jag klarvaken.....har inte heller gått upp ett gram...nästan så man blir lite orolig åt andra hållet,väger 55 kg o är 169 lång,mår inte illa heller...
Svar på tråden BF Juni 2010!