• majess

BF Juni 2010!

Jag är sååå förtjust i den Danska varianten!!(stor som bara den o otymplig men ack så vacker!

• majess
    hepalima skrev 2009-10-27 18:07:31 följande:
    Självklart tär det psykist! Men vi får försöka tänka posetivt, att vi får ut något bra av det i slut ändan. (förhoppningsvis) Är nu sjuk skriven november ut. Hur länge e du?Är det någon som skall kolla könet? I vilken vecka gör man det hos er? På min motagning gör man det i v 23 men jag har hittat ett ställe här i gbg som gör det redan i v 18 :) Jag skall kolla, är aldels för nyfiken för att vänta ända till juni. Hälst skulle jag vilja veta nu:)
    vilket ställe i gbg????????
    jag har barnmorskegruppen.
  • majess
    hepalima skrev 2009-10-27 18:18:15 följande:
    www.emmaultraljudsklinik.se/index.php... är adressen. Kostar 600 :- men det är det lätt värt=)Vilken vecka är du i?
    kanon!tack så mycket!!! det ska jag kolla upp he he,jag vill veta! jag är i 7+4 du då?
  • majess
    hepalima skrev 2009-10-27 18:22:35 följande:
    Jag är 7+5 =) Är det första barnet för dig? Det är det för mig, jag är 25 hur gammal är du?
    kul nej,det är mitt tredje barn,har en född 98 och en född 01 så jag känner mig ny på det här igen jag är 32.
  • majess

Hepalima:har du varit på inskrivning än?
    Jag har tid den 13 november.Vi kanske möts i hallen

• majess
    AnAngel skrev 2009-10-27 18:22:20 följande:
    Nu har jag bokat nupp/kub test, är så nyfiken, och de va svårt att få bra tider, å blir i början av dec, ngn mer som tänker göra ngt sånt? 1800 kr, i stan, stockholm, så fick man alla bilder på cd skiva, så värt varenda krona!
    Ja ,jag tänker göra det! Kanonbra tycker jag
  • majess
    hepalima skrev 2009-10-27 18:36:40 följande:
    Jag har varit där i dag för att bli sjukskriven, skall tillbaka den 11 november. Synd annars kunde vi hälsat på varandra. Fast det kanske kommer fler tillfällen.
    gör det säkert kul!
  • majess
    Kamikazee skrev 2009-10-27 19:19:29 följande:
    hempalina och majess - går ni också på BMG? Jag ska dit nästa vecka, på torsdag för inskrivning. Är i v 7 nu. Jag har för mig att BMG inte gör könsUL förrän i v 25, just för att de inte vill bli utnyttjade av de som kan tänka sig abort om könet på barnet är "fel".Jag ska till Sahlgrenska och göra ett UL imorgon (eller VUL) och se om det finns ett foster i magen. Men med tanke på att jag i dag legat över toan vid ett antal tillfällen och illamåendet enbart blir kraftfullare så skulle jag bli förvånad om det inte fanns något. Fast det är klart, fostret ska ju inte bara leva, det ska ju vara friskt också.
    ja det är BMG,jag valde dem just för deras fria sätt med könsbestämning och kub/nupp,verkar bra!fast jag är hur nyfiken som helst på vul!!!!
  • majess

ngn vaken o vill hålla en gravid neurotiker sällskap ? jobbar = trist,men har inte hittat tröttheten än,är fullt sysselsatt med att vräka i mig mat

• majess
    vitvåonågratill skrev 2009-10-27 23:56:11 följande:
    Ska precis klubba mig till sömns...med en fisande hund som sällskap och två snusande barn i sina sängar! Men annars är jag en nattuggla utan dess like, men måste orka med jobbet imorrn känner jag! Man är ju inte direkt piggare som gravid! Ha en trevlig jobbnatt eller hur sent du nu jobbar!
    natti natti ...jag jobbar tills på torsdag morgon så mig lär ni se hängandes här nu i 2 dar...
    hi hi jag gillar det där med hunden ...jag kan riktigt se hur den ligger o myser o fiser om vartannat he he(glömde säga,när jag är lite trött får jag en väldigt sjuk humor )
Svar på tråden BF Juni 2010!