• majess

BF Juni 2010!

vitvåonågratill skrev 2009-11-03 22:28:20 följande:
    En lyckodag alltså! Rapportera sen hur du tyckte det var!
    jajamän
  • majess
    vitvåonågratill skrev 2009-11-03 22:59:25 följande:
    Bor du i centrala Gbg?
    nä,på orust
  • majess
    vitvåonågratill skrev 2009-11-03 23:03:59 följande:
    Båtmänniskor?
    nä fy sjösjuk som attan..he he
  • majess

Vitvåonågratill:vart i GBG bor du?

• majess
    Yossan skrev 2009-11-03 23:32:31 följande:
    Inga värmlänningar här? Bara göteborgare som förökar sig??
    he he he hjälper det om man håller starkt på Färjestad?
  • majess

Godmorgon tjejer
    Nu skall jag bara ha ett APT sedan skall jag hem till mitt sk hus...förmodligen ett bombnedslag efter att maken har fått husera fritt med barnen i två dagar...funderar starkt på att lägga slantar på en städtant...

• majess
    Summer skrev 2009-11-04 19:18:55 följande:
    Hej tjejer! Jag vill inte vara negativ och sprida tråkigheter men idag har jag verkligen varit i helvetet. Jag orkar inte skriva hela storyn men har just bloggat om det och för er som orkar läsa så finns det på: www.detsannalivet.blogspot.com Kram en orolig själ
    din arma stackare!!!! vet ej om jag kan lugna dig ,men när jag väntade mina båda andra barn hade jag rejäla blödningar bägge gångerna,lite senare dock,men precis som riktig mens! och var inne på östra flera ggr,de kan nog aldrig förklara varifrån dessa blödningar kommer,troligen är de som de sa även till mig,att en del kvinnor har så ytliga blodkärl med typ aneurysm i dem så att när livmodern växer och belastar dem så brister de,helt frikopplat från bebisdelen så att säga...ta nu din vackra katt och din roliga fnissande gubbe och mys länge och väl i kväll o bara ta det lugnt så sänder jag varma,positiva vibbar från västkusten till dig!
  • majess
    Yossan skrev 2009-11-04 19:38:27 följande:
    *skratt* Bättre än inget!
    puh...jag har alltid gillat sola i karlstad
  • majess
    Summer skrev 2009-11-04 19:40:45 följande:
    Åhh vad du är gullig, dina ord värmde verkligen :) Tyvärr är killen och spelar innebandy och katten ute på äventyr men jag har ju ER, det bästa stödet man kan ha! Och så småningom kommer min kärlek hem. Skönt att höra att du varit med om liknande men ändå klarat hela graviditeten. Man behöver lite hopp liksom. Jag har ju haft en rätt jobbig start på graviditeten (det vet ni som läst tidigare blogginlägg...) så det är ju extra oroligt. Stora kramar tillbaka till dig!
    nemas problemas
    Jag tror faktiskt inte det är ngn fara! det jag vet är väldigt stressande dock är oron man får.när blödningen kom med mitt första barn i v 17,då var jag på EM möbler o fick krypa ut ur affären...(ngt pinsamt) sedan låg jag i bilen med fötterna i taket i ngn föreställning om att behålla barnet inne.....
    det blödde kraftigt färskt blod i 7 dar..
    ta nu och ha en lugn avslappnad kväll med oss
    kram på dej!
  • majess

jag kan inte sova..... hur ska jag orka upp med mina barn till skolan imorgon??? ju mer jag tänker på att jag måste sova desto mindre trött blir jag....

Svar på tråden BF Juni 2010!