• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • krissa
    mjauen skrev 2009-11-25 13:02:14 följande:
    Längtar efter att få börja köpa mammakläder! Ska snart prata med chefen o se om hon kan sponsra till ett par nya arbetsbyxor. Just nu använder jag mig av "gummibandstricket".
    Kan tipsa om att leggings/tights, en tunika eller klänning och stövlar är kanon skönt och dessutom kan man vara lite hemlig då det inte syns :o)
  • mjauen
    krissa skrev 2009-11-25 13:26:51 följande:
    Kan tipsa om att leggings/tights, en tunika eller klänning och stövlar är kanon skönt och dessutom kan man vara lite hemlig då det inte syns :o)
    Jo, det kör jag med när jag inte är på jobbet, sååå skönt! Fast hemma blir det oftast mjukis/pyjamasbyxor o en t-skjorta, sen min mysiga morgonrock utanpå - jättesexigt!
  • Golvmoppen

Välkomna alla nya!

Nu har jag varit hos Sjg. och fått konsterat det jag själv trodde - bäcken/fogsmärta.
    Köpte bälte att testa och så ska jag gå regelbundet på akupunktur. Nu gör det en del ont, men det gör det väl i början efteråt. Brukar ju lägga sig efter ngr beg.ggr.

• mejola
    mjauen skrev 2009-11-25 13:43:54 följande:
    Jo, det kör jag med när jag inte är på jobbet, sååå skönt! Fast hemma blir det oftast mjukis/pyjamasbyxor o en t-skjorta, sen min mysiga morgonrock utanpå - jättesexigt!
    haha så är de här också
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Thesso
    mjauen skrev 2009-11-25 13:43:54 följande:
    Eftersom jag är arbetslös och är hemma mest så lever jag mer eller mindre i mjukisbyxor. Känner sig super piffad när man ska lämna/hämta på dagis när man får på sig ett par vanliga jeans. Haha!!
  • majess
    mejola skrev 2009-11-25 15:48:56 följande:
    haha så är de här också
    me 2
  • Kamikazee

Insåg idag att magen börjat puta. Så nu är jag ännu mer lönnfet. Fast jag kan fortfarande ha mina byxor, så det är mest upptill det putar.

Rosa Elicia 070907 kl. 22.11
  • vitvåonågratill

Jag la precis in en magbild tagen igår...iofs avslappnad mage men det är ju så man går runt hela dagarna, jag går då inte och drar in den för då skulle jag få hålla andan hela dagarna! TUR att modet är stort och pösigt på tröjor nu som sagt! Iaf tills alla vet!

• Tillata
    vitvåonågratill skrev 2009-11-25 17:26:28 följande:
    Jag la precis in en magbild tagen igår...iofs avslappnad mage men det är ju så man går runt hela dagarna, jag går då inte och drar in den för då skulle jag få hålla andan hela dagarna! TUR att modet är stort och pösigt på tröjor nu som sagt! Iaf tills alla vet!
    ÅÅÅ va härlig mage!! Jag längtar så efter en oxå, men är mitt första barn så antar jag jag kommer att få vänta en evighet innan den börjar synas :(
  • vitvåonågratill
    Tillata skrev 2009-11-25 17:43:50 följande:
    ÅÅÅ va härlig mage!! Jag längtar så efter en oxå, men är mitt första barn så antar jag jag kommer att få vänta en evighet innan den börjar synas :(
    Tack, kul att höra! Men när inte alla vet än så är det lite jobbigt, speciellt om dom pösiga träjorna är i tvätten! Men snart så, då ska man puta så det står härliga till med magen!
Svar på tråden BF Juni 2010!