• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Tillata

Hej hopp,,

Jag var på inskrivning förra onsdagen v 12 (11+2) och fick den absolut bästa barnmorska man kan önska sig:) Vi fick dessutom gör ett ultraljud som visade en liten kissnödig bebbe med armar, ben och ett tickande hjärta:) Var så häftigt och skönt att se det lilla livet då jag haft tidigare problem med blödningar. Jag har lagt till bebben i galleriet om någon vill se :) Kram

• vitvåonågratill

Man kan inte se dina bilder tallata!

Kul att få se den lilla, vi ska göra UL på tisdag igen och hoppas såklart oxå att få se en liten sprattlande bebis där inne denna gången med, men jävlar vad nervös man är iaf!

• Tillata
    vitvåonågratill skrev 2009-11-25 17:52:25 följande:
    Man kan inte se dina bilder tallata! Kul att få se den lilla, vi ska göra UL på tisdag igen och hoppas såklart oxå att få se en liten sprattlande bebis där inne denna gången med, men jävlar vad nervös man är iaf!
    Ja fattar inte varför det inte funkar... Grhh på datorer,, jag har lagt till dem så alla skall kunna se. Nåja jag la den som profil bild i stället.
    Vad kul att ni har ett ultraljud framför er. Jag skulle helst vilja göra ett varje dag för att vara säker på att det mår bra :), så visst är man nervös innan, men det är det sååå värt.
  • Tillata

Med risk för att verka ha noll koll på datan,, hur har ni andra gjort för att kunna visa era bilder i galleriet? Är det någon knepig inställning man måste göra?

• mejola

allt som är nu är: jag borde, jag borde, jag borde...
    ändå så gör ja inget utav de.
    Har iallafall julstädat och tjuvstartade med att pynta lägenheten, mest för att i helgen så är de fullt upp med annat och veckan därpå ser inte bättre ut. Men mysigt blir de

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Thesso
    vitvåonågratill skrev 2009-11-25 17:26:28 följande:
    Jag la precis in en magbild tagen igår...iofs avslappnad mage men det är ju så man går runt hela dagarna, jag går då inte och drar in den för då skulle jag få hålla andan hela dagarna! TUR att modet är stort och pösigt på tröjor nu som sagt! Iaf tills alla vet!
    Vad mysigt det ser ut!!
  • Thesso
    Tillata skrev 2009-11-25 18:07:57 följande:
    Med risk för att verka ha noll koll på datan,, hur har ni andra gjort för att kunna visa era bilder i galleriet? Är det någon knepig inställning man måste göra?
    Jag hade exakt samma problem. Du måste gå in på inställningar och klicka i att alla kan se ditt galleri.
  • vitvåonågratill
    mejola skrev 2009-11-25 18:10:58 följande:
    allt som är nu är: jag borde, jag borde, jag borde...ändå så gör ja inget utav de.Har iallafall julstädat och tjuvstartade med att pynta lägenheten, mest för att i helgen så är de fullt upp med annat och veckan därpå ser inte bättre ut. Men mysigt blir de
    Har tokfuskat jag..är ju hos min älskling i helgen så jag satte upp mina stakar och stjärnor i veckan...OCH tände dom! *hemsk människa* Men det är sååå mysigt!
  • krissa

Någon annan som också helt plötsligt kan få isande och ilande bröstvårtor???

Jag blir tokig när det händer...ibland släpper det inte förrän efter 15-20 miuter och det gör riktigt ont...känns som om de förfrusit!!!??? Inte går det att "tina" värma upp dem heller!

• mejola
    vitvåonågratill skrev 2009-11-25 18:41:17 följande:
    Har tokfuskat jag..är ju hos min älskling i helgen så jag satte upp mina stakar och stjärnor i veckan...OCH tände dom! *hemsk människa* Men det är sååå mysigt!
    tänk vad alla tanter blir galna nu på dig
    krissa skrev 2009-11-25 19:05:23 följande:
    Någon annan som också helt plötsligt kan få isande och ilande bröstvårtor???Jag blir tokig när det händer...ibland släpper det inte förrän efter 15-20 miuter och det gör riktigt ont...känns som om de förfrusit!!!??? Inte går det att "tina" värma upp dem heller!
    jag får också så, främst på nätterna kommer de, skitjobbigt
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!