Sweetangel85 skrev 2009-11-29 11:15:57 följande:
jaha okej, ja men då e de ju säkert inget.. bara till o stå ut då antar jag? Är de vanligt att om man haft mkt sd me första barnet, att de kommer med andra barnet me?Ahha jaa jo de e klart, de säger ju att motion ska påverka o om man e "igång" lixom..Jag fick 5 dagar tidigare.. men jag var ute o gick minst 45 min om dagen
iaf, cyklade massor, cyklade 1,5 mil i v.38 hehe Meeeeeen va sd man hade sen
Jo det är väl bara att stå ut. Orolig bara då vi har det tungt och stressigt på jobbet.. Man vill ju inte riskera något...
De säger ju att alla graviditeter är olika, men jag tror ändå att det ligger något i det att om man haft mkt sammandragningar med första får man nog det igen, kanske inte värre men man slipper nogi nte undan liksom... Tror det är lika med foglossning. Det har jag *peppar peppar* än inte kännt av mer än lite trötthet. BM har bannat mig och sagt att så fort det börjar komma så måste jag vila, eftersom jag hade så ont av det förra gången..
Vad duktig du är som rört på dig så mkt! Det hade jag aldrig klarat! Mina sd kom ju som sagt inte efteråt utan undertiden jag rörde på mig. När jag var ute med hunden så kunde en promenad som i vanliga fall tog 10 min, tog MINST 30 min. Fick stanna hela tiden. sd på sd.. SKitjobbigt...