• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Miss Johanna
    annanazell skrev 2009-12-06 18:07:22 följande:
    Hej tjejer!!! Tror jag bestämt mig nu för att behålla abrnet känner att jag inte kan genomgå en abort.. Han skulle ha kommit och hämtat sina saker idag, men han dök inte upp. Utan skyllde på att hans pappa hade släpvagnen kvar på jobbet. Men tycker det är konstigt eftersom om de visste att han skulle flytta så skulle väl han tagit hem den. Sen tror jag inte han har den där över huvudtaget. Men fattar inte varför han inte kommer och hämtar grejorna, eller skriver sig hos sina föräldrar, eller ändrar på facebook att han är singel. Fattar ingenting. Vad tror ni?
    Jag skulle tippa på att han är helt lost i sig själv, han vet kanske varken ut eller in. Men förstår att det måste vara fruktansvärt jobbigt för dig att han inte förklarar sig. Jag håller tummarna att det kommer att lösa sig för dig! Måste ändå kännas skönt att ha bestämt sig för att behålla barnet. Det är ovissheten som är så jobbig.

Själv har legat helt däckad hela helgen. Har inte mått så här dåligt någon gång vad jag vet. Det började i fredags kväll med att jag fick panik-illamående och fick springa på toa och igår sprang jag skyttetrafik mellan soffan och toan hela dagen. Idag har jag äntligen fått bevara lite mat i magen, så skönt. Hoppas verkligen att detta snart går över, vad göra annars? Gick föresten in i v.14 idag, gött det iaf!
  • mejola
    tråden går ur den 24 Januari..
    ni får inte glömma att starta en ny då om ni vill ha kvar den.
    Jag hoppar tyvärr ur här nu, ingen bebis.
    Lycka till allihopa!
    ♥ Pain ♥
  • AnAngel

Mejola: Beklagar verkligen! Hur märkte du att allt inte var som de skulle? Hoppas de snart tar sig igen, du hade ju kommit rätt långt nu!

• Xtra
    mejola skrev 2009-12-06 20:58:08 följande:
    Jag hoppar tyvärr ur här nu, ingen bebis.Lycka till allihopa!
    Jag beklagar också! Kram till dig!
  • majess

Mejola: Beklagar oxå! Fy din stackare!!

• kozzan
    annanazell skrev 2009-12-06 18:07:22 följande:
    Hej tjejer!!! Tror jag bestämt mig nu för att behålla abrnet känner att jag inte kan genomgå en abort.. Han skulle ha kommit och hämtat sina saker idag, men han dök inte upp. Utan skyllde på att hans pappa hade släpvagnen kvar på jobbet. Men tycker det är konstigt eftersom om de visste att han skulle flytta så skulle väl han tagit hem den. Sen tror jag inte han har den där över huvudtaget. Men fattar inte varför han inte kommer och hämtar grejorna, eller skriver sig hos sina föräldrar, eller ändrar på facebook att han är singel. Fattar ingenting. Vad tror ni?
    vad skönt att du bestämt dig... Du kan kräva att han gör adressändring och se hur han reagerar, säg att du ska söka bostadsbidrag eller liknande. Har du ändrat på din facebook? Om inte så gör det för han kankse vaknar upp om du förösker gå vidare...
  • annanazell
    kozzan skrev 2009-12-07 06:44:58 följande:
    vad skönt att du bestämt dig... Du kan kräva att han gör adressändring och se hur han reagerar, säg att du ska söka bostadsbidrag eller liknande. Har du ändrat på din facebook? Om inte så gör det för han kankse vaknar upp om du förösker gå vidare...
    Ja jag ändrade för en vecka sen, men han ändrar inte... Fattar inte vad han håller på med. Sen vet jag inte hur jag ska ta mej igenom detta.. *Gråter* Han hör ju inte ens av sig och jag låter honom va, vill inte jaga honom. Men måste säga att hopppet börjar försvinna och det gör så jävla ont. Förlåt alla för jag e så deppig när ni är glada, men känner att jag måste skriva av mig:(
Svar på tråden BF Juni 2010!