• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym (Lyklig sambo)

Jag älskar många karar samtidigt och de får knulla i både fitta och röv. Min man knullar både killar och mig och vi suger kuk båa så vi gillar att ha flera i sängen samtidigt och det får gärna vara tjejer med jag slickar dem både i fittan och i rövhålet så en kuk kommer in lätt.

• Anonym

Anonym (Lyklig sambo) skrev 2009-12-08 22:24:14 följande:

Jag älskar många karar samtidigt och de får knulla i både fitta och röv. Min man knullar både killar och mig och vi suger kuk båa så vi gillar att ha flera i sängen samtidigt och det får gärna vara tjejer med jag slickar dem både i fittan och i rövhålet så en kuk kommer in lätt.
    Yiiiihaaaa......Jag är glad för er skull. Att ni hittat rätt. Låter....häftigt.
  • Anonym (oj)

å här e man gift med en trist man som inte ens knullat mej på över2 veckor å ja e överkåt haha

• Anonym (mmmm)

Det kanske är grejen för mig med ja har testat sex me en tjej ( är tjej själv) trott länge att ja är lesbisk men det va inte alls som ja trodde... ok att det är olika me olika osv.
    testade me en tjej och en kille i helgen njae bättre har ja varit med om. men fakriskt fantiserat om en kuk i vasrje hål dock den minsta i röven i så fall. men det kanske är som dom andra fantasierna.... inte lika bra i verkligeheten. och i sådant läge ska dom verkligen behandla mig me respekt, ömhet osv. så att ja är i centrum.

• shopgirl75

Det jag tycker är tragiskt är att ts tycks ha tagit bort sin avatar och lämnat familjeliv......bara för att somliga ska dömma henne för hennes sätt att leva..

Åsikter kan man ha.....men man kan behålla dem för sig själ!!!!!!!
    Detta var ingen tråd om moral och det borde inte ha blivit det heller!!!!!

Snälla Sanna, kom tillbaka!!!

• marre69

Jag sa precis samma sak innan. Det är för sorgligt.
    För övrigt önskar jag också att det fanns många fler som lyckliga sambon. Då hade det varit kul.

• Anonym (kräks)

Lägger mig inte i vad du och din man gör, eller med vem, men den här beskrivningen är verkligen något av det smaklösaste jag läst...
  • haji

Anonym (kräks) skrev 2009-12-11 17:56:17 följande:

Lägger mig inte i vad du och din man gör, eller med vem, men den här beskrivningen är verkligen något av det smaklösaste jag läst...
    Det verkar vara ett skämt som denna skriver om..
  • Anonym (kräks)
    haji skrev 2009-12-11 18:56:40 följande:
    Anonym (kräks) skrev 2009-12-11 17:56:17 följande:
    Det verkar vara ett skämt som denna skriver om..
    En mer än lovligt illa stavad och dåligt formulerad fantasi?
Svar på tråden Tre killar samtidigt