• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym

Anonym (triple) skrev 2009-11-26 14:59:38 följande:

Varför är inte jag gift med dig?
    Det där är det som är mest vanilj med mig så är du riktigt säker
  • Anonym (triple)
    Anonym skrev 2009-11-26 22:23:22 följande:
    Anonym (triple) skrev 2009-11-26 14:59:38 följande: Det där är det som är mest vanilj med mig så är du riktigt säker
    Det låter härligt. Vet du? Du är kvinnan i mitt liv!
  • Anonym (Lyklig sambo)

Jag har också faft fyra samtidigt som gjort allt med mig , knullat i båda hålen samtidigt och två i fittan och sugit två samtidigt. jag blir otroligt upphetsad när flera killar samtidigt håller på med mig. ibland slickar jag deran rövhål ochså.
    Min sambo brukar vara med och han är lika kåt som jag, han knullar killar också

• tony69

Anonym (avis) skrev 2009-11-15 09:00:02 följande:

Ja, jag skulle kunna använda ordet lösaktig, men inte om ts där alla är med på det o känner varann osv. Det är inte antalet man är med. Hade en vän när jag var ung som behövde 400 spänn för att åka hem till sin pojkvän en helg så helgen innan var vi ute o hon försvann. Sen berättade hon att hon sugit av en kille på toa för 200 spänn o sen när kvällen var slut följde hon med ytterligare en helt obekant hem endast för att få pengar. Att man följer med nån hem man inte känner har hänt mig med, men inte för pengar - där går min gräns. Då har jag gjort det för att han varit snygg o jag kåt. Blir det inget mer så blir det inget mer tråkigt nog. Hon sög av killar på toaletter hej vilt för drinkar, taxiresor hem, osv.. En sån ser jag som lite lösaktig - inte någon som har sex för att man gillar dte.
    Vadå det där är en vanlig svensk tjej, det är troligtvis säkrare att ha sex med en prostituerad i tyskland än en svensk tjej man fått hem från krogen.
  • Anonym (Min Fantasi)

Att min man sätter på mig bakifrån i anus och att en annan kör kuken i fittan på mig och knullar mig mjukt ömsom hårt och jag skulle också kunna tänka mig att ha en 3 man som jag får suga av, jag älskar att suga kuk, mums, jag blir så sugen när jag tänker på det, men min man är väl inte så sugen på att ha med en tredje part men jag skulle def kunna tänka mig det. En annan fantasi är att min man knullar en annan kvinna samtidigt som hon slickar mig i fittan, oh jag vill så gärna men min man kan nog inte tänka sig det heller, men man vet aldrig, om tillf ges kanske han är med på noterna. Men för tillf får det vara en fantasi men jag hoppas att den kanske blir en verklighet nån gång.

• Anonym

Anonym (Min Fantasi) skrev 2009-12-08 21:18:54 följande:

Att min man sätter på mig bakifrån i anus och att en annan kör kuken i fittan på mig och knullar mig mjukt ömsom hårt och jag skulle också kunna tänka mig att ha en 3 man som jag får suga av, jag älskar att suga kuk, mums, jag blir så sugen när jag tänker på det, men min man är väl inte så sugen på att ha med en tredje part men jag skulle def kunna tänka mig det. En annan fantasi är att min man knullar en annan kvinna samtidigt som hon slickar mig i fittan, oh jag vill så gärna men min man kan nog inte tänka sig det heller, men man vet aldrig, om tillf ges kanske han är med på noterna. Men för tillf får det vara en fantasi men jag hoppas att den kanske blir en verklighet nån gång.
    Ja du? Det är många bitar som ska falla på plats. Först och främst ska du ha en man som tål att se dig i diverse situationer, som han antagligen inte är van att se dig i Helst ska han inte bara tåla det utan gilla det också. Ja, du vet ju själv vad du vill göra och hur det kan komma att uppfattas av den som tittar. Men om allt är klart i förväg och ni har bra killar vid respektive hål så....Good Luck!
    Jag önskar att jag fick vara med
    (fick en känsla av att jag vill vara anonym)
  • marre69

Du får väl prata med din man om fantasin och se om han går med på det.. Jag skulle gissa på att han gör det. Jag hade åtminstone gjort det om den jag är ihop med hade sagt något sånt Sen tror jag att man ska berätta om de här sakerna i början av förhållandet. Det var mitt stora misstag i mitt förra förhållande och nästa gång gör jag inte om det, utan berättar precis vad jag vill ha och fantiserar om.

• Anonym
    marre69 skrev 2009-12-08 21:58:23 följande:
    Du får väl prata med din man om fantasin och se om han går med på det.. Jag skulle gissa på att han gör det. Jag hade åtminstone gjort det om den jag är ihop med hade sagt något sånt Sen tror jag att man ska berätta om de här sakerna i början av förhållandet. Det var mitt stora misstag i mitt förra förhållande och nästa gång gör jag inte om det, utan berättar precis vad jag vill ha och fantiserar om.
    Förlåt frågan men. Sa du till din kille att du ville ha sex med tre andra killar. Och han tyckte inte att det var en så väldans bra idé?
  • Anonym (Min Fantasi)
    Anonym skrev 2009-12-08 22:03:54 följande:
    Förlåt frågan men. Sa du till din kille att du ville ha sex med tre andra killar. Och han tyckte inte att det var en så väldans bra idé?
     Nej inte med tre men med en till part med sa jag, måste ju mjukstarta lite så jag inte skrämmer livet ur stackaren hihi
  • Anonym

Anonym (Min Fantasi) skrev 2009-12-08 22:08:31 följande:

Nej inte med tre men med en till part med sa jag, måste ju mjukstarta lite så jag inte skrämmer livet ur stackaren hihi
    Du kunde ju kanske börjat med en extra tjej, kanske? Mjukt och fint, liksom...
Svar på tråden Tre killar samtidigt