• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym

visst får folk bestämma själva hur de vill ha sex men man måste oxå få säga om man faktiskt tycker att ngt är slampigt, lösaktigt eller omoraliskt eller inte...  Nog för att vi lever i sverige där ingen får tycka eller säga ngt negativt om nånting eller någon utan att bli utpekad som moraltant, religös eller rasist. Men ni som säga att vi "har en fri vilja att tycka som man vill" borde fatta att det oxå innebär att inte tycka som du.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-03 21:39:17 följande:
    visst får folk bestämma själva hur de vill ha sex men man måste oxå få säga om man faktiskt tycker att ngt är slampigt, lösaktigt eller omoraliskt eller inte...  Nog för att vi lever i sverige där ingen får tycka eller säga ngt negativt om nånting eller någon utan att bli utpekad som moraltant, religös eller rasist. Men ni som säga att vi "har en fri vilja att tycka som man vill" borde fatta att det oxå innebär att inte tycka som du.
    Du får tycka vad du vill men då skall du fan kunna motivera oxå. Det är alldeles för många som bara skriker usch och fy men kan aldrig motivera sig och sådana kan hålla käften helt enkelt för dom tillför absolut ingenting.
  • marre69

Håller fullt med. Är på väg tillbaks till BDSM-svängen efter ett vaniljäktenskap och har både en och en annan kink, men jag kan åtminstone motivera dem, ibland t.o.m. så pass att jag övertygar någon Däremot tycker jag väldigt illa om sådana som bara fördömer, helst med hänvisning till moral, men dock utan någon som helst substans. Att t.ex. jag inte tycker att vaniljsex är något för mig innebär ju inte att jag fördömer alla som har vaniljsex, men varför ska de som gillar vanlig hederlig vaniljsex fördöma mig bara för att jag gillar BDSM, att vara en av de tre killarna som sätter på en tjej eller något liknande. Det är enligt mitt tycke väldigt omdömeslöst och bakåtsträvande.

• marre69

Sen tycker jag att det är synd att Sanna försvann härifrån. Det hade varit kul att få snacka lite med henne. Tack för det ni som gick på henne.

• qwerty66
    marre69 skrev 2010-01-07 01:36:07 följande:
    Håller fullt med. Är på väg tillbaks till BDSM-svängen efter ett vaniljäktenskap och har både en och en annan kink, men jag kan åtminstone motivera dem, ibland t.o.m. så pass att jag övertygar någon Däremot tycker jag väldigt illa om sådana som bara fördömer, helst med hänvisning till moral, men dock utan någon som helst substans. Att t.ex. jag inte tycker att vaniljsex är något för mig innebär ju inte att jag fördömer alla som har vaniljsex, men varför ska de som gillar vanlig hederlig vaniljsex fördöma mig bara för att jag gillar BDSM, att vara en av de tre killarna som sätter på en tjej eller något liknande. Det är enligt mitt tycke väldigt omdömeslöst och bakåtsträvande.
    BDSM är tabu :)

vi får inte gilla det helt enkelt.

vanilla är ok oftast.. men inte det som söks med ljus och lykta :) det finns så många moralkäringar och predikanter av sin egen sanning...

blähhhh jag fördömmer ingen.. men kan inte säga vad jag känner utan att bli fördömd :)

(jag gillar sex med smurfar)
  • enny signatur
    Anonym skrev 2010-01-03 21:39:17 följande:
    Är inte skillnaden mellan att säga "jag gillar ***" och säga "jag tycker det är slampigt att du gillar ***"" rätt stor?  Det ena uttryker vad man vill och den andre en nedvärderande åsikt om andras tyckanden.
  • marre69

qwerty66, underbart kul inlägg Håller fullt med. Tänker i alla fal inte smyga med vad jag gillar och inte gillar. Jag skiter i moralkärringarna, men jag stör mig ändå på dem och att deras sunkiga inställning har sån inverkan på samhället och hur folk är.

Wickz, klart att skillnaden är stor, men den sistnämnda är direkt förkastlig. Varför ska folk inte få vara som de vill vara utan att direkt drabbas utav en bannbulla från någon självutnämnd moralkärring? Tycker personligen att dessa personer borde krypa tillbaka till sina hålor och stanna där. Där kan de sen ha sex med sin uttråkade gubbe, som SÄKERT inte får vad han egentligen vill ha.... för då kommer nämligen moralkärringen fram och fördömer även honom. Inte undra på att man gillar BDSM. Där slipper jag åtminstone dessa fördömanden och moralpredikningar som jag t.ex. fick av mitt vaniljex.

• AAlexander01
    enny signatur skrev 2010-01-07 12:18:23 följande:
    Är inte skillnaden mellan att säga "jag gillar ***" och säga "jag tycker det är slampigt att du gillar ***"" rätt stor?  Det ena uttryker vad man vill och den andre en nedvärderande åsikt om andras tyckanden.
    Men för att återgå till ämnet. TS frågar; är det nå´n här som har testat denna typ av sex?
    Och jag fortsätter; eller vill testa med flera killar eller åtminstone fantiserar om det?
    TS hade väl fyra iofs
    Vad skulle du vilja att killarna gjorde?
    Skulle det kännas spännande att två killar trängde in i dig?
    Hur och var skulle killarna spruta t ex?
  • marre69

Är i o f s inte tjej, men har varit med om liknande aktiviteter och tyckte att det var helt klart värt det. Min ex var den som blev påsatt och andra som deltog utöver mig var två polare. Det var lite småkrångligt innan vi fick rätt på det och inte minst innan alla slappnade av men sen gick det som på räls. Först körde vi en i fittan eller analt samtidigt som en knullade henne i munnen och sen när vi kommit in i det s.a.s. fick hon dubbelmackor, d.v.s. en i fittan, en analt och en i munnen. Vi turades om och hon var i sjunde himlen.
    Efteråt ville hon göra om det och detta gjorde vi också flera gånger och då blev det även dubbelt i fittan och dubbelt i analen.

Jag kan dock säga att det inte är något för den svartsjuke. En polare gjorde samma, men han blev svartsjuk och sen gjorde de det inte fler gånger. Hon däremot ville igen och det slutade med att det tog slut mellan dem! Det är inte heller något för den som har bögnoja eller liknande. Man måste liksom slappna av och då är det kul och skönt.

För egen del har stort sett varje ex, förutom den första och sista, fått samma behandling med samma resultat, d.v.s. att de har velat göra om det och mig inget emot. Jag har njutit lika mycket. Vi har däremot inte kört den varianten som Sanna med två i fittan, en analt och en i munnen. Jag har däremot kört in en dong i fittan på ett ex medan vi körde dubbelmacka och det kan jag säga var MYCKET uppskattat, så det är fullt möjligt att fylla ut det utrymmet med Trångt som fan var det i alla fall. Hon sa att det var som att få den skönaste analsexen man kan få fast överallt. Hon kände inte skillnad mellan vad eller vem som var inne och var.

Självfallet vill jag göra om det när tillfälle ges och då tror jag nog att det kan bli Sannas variant också. Vid närmare eftertanke verkar det rätt så intressant att testa, särskilt med tanke på att dubbelmackan med dongen var lyckad. Sen finns det lite andra varianter också man skulle kunna göra, som att t.ex. sätta på henne en huva så att hon inte ser och öronproppar så att hon inte hör och på så vis öka känsligheten ett antal snäpp, bara för att ta ett par exempel.... Sen ska väl tilläggas att jag gärna kombinerar detta med BDSM-aktiviteter och då kan det bli hur kul som helst. Det har jag alltid gjort.

Men som AAlexander01 skrev, vad tycker ni tjejer? Svara gärna. Det här är alltid intressant att höra.

Svar på tråden Tre killar samtidigt