Är i o f s inte tjej, men har varit med om liknande aktiviteter och tyckte att det var helt klart värt det. Min ex var den som blev påsatt och andra som deltog utöver mig var två polare. Det var lite småkrångligt innan vi fick rätt på det och inte minst innan alla slappnade av men sen gick det som på räls. Först körde vi en i fittan eller analt samtidigt som en knullade henne i munnen och sen när vi kommit in i det s.a.s. fick hon dubbelmackor, d.v.s. en i fittan, en analt och en i munnen. Vi turades om och hon var i sjunde himlen.
Efteråt ville hon göra om det och detta gjorde vi också flera gånger och då blev det även dubbelt i fittan och dubbelt i analen.
Jag kan dock säga att det inte är något för den svartsjuke. En polare gjorde samma, men han blev svartsjuk och sen gjorde de det inte fler gånger. Hon däremot ville igen och det slutade med att det tog slut mellan dem! Det är inte heller något för den som har bögnoja eller liknande. Man måste liksom slappna av och då är det kul och skönt.
För egen del har stort sett varje ex, förutom den första och sista, fått samma behandling med samma resultat, d.v.s. att de har velat göra om det och mig inget emot. Jag har njutit lika mycket. Vi har däremot inte kört den varianten som Sanna med två i fittan, en analt och en i munnen. Jag har däremot kört in en dong i fittan på ett ex medan vi körde dubbelmacka och det kan jag säga var MYCKET uppskattat, så det är fullt möjligt att fylla ut det utrymmet med
Trångt som fan var det i alla fall. Hon sa att det var som att få den skönaste analsexen man kan få fast överallt. Hon kände inte skillnad mellan vad eller vem som var inne och var.
Självfallet vill jag göra om det när tillfälle ges och då tror jag nog att det kan bli Sannas variant också. Vid närmare eftertanke verkar det rätt så intressant att testa, särskilt med tanke på att dubbelmackan med dongen var lyckad. Sen finns det lite andra varianter också man skulle kunna göra, som att t.ex. sätta på henne en huva så att hon inte ser och öronproppar så att hon inte hör och på så vis öka känsligheten ett antal snäpp, bara för att ta ett par exempel.... Sen ska väl tilläggas att jag gärna kombinerar detta med BDSM-aktiviteter och då kan det bli hur kul som helst. Det har jag alltid gjort.
Men som AAlexander01 skrev, vad tycker ni tjejer? Svara gärna. Det här är alltid intressant att höra.