• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym

Undrar hur ofta ts och henens man kör 5-kant? Jag hade nog blivit jäkligt slapp i fittan och röven om jag hade fått den omgången ofta. Nästa gång kanske ts för in 3 kukar i fittan? Inte är väl kvinnan skapt för at en drös med kukar skall in samtidigt i fittan?  Ja vem vet

• marre69

Tja, för att tala från egen erfarenhet. Ingen av mina ex blev slappa i fittan och ibland körde vi trekant både en och två gånger i veckan. Glöm inte att det ska kunna komma ut en bebis genom det hålet och inte blir tjejerna slappare bara för att de fött. Ibland blir det t.o.m. tvärtom. Gud vet nog vad han skapade

• enny signatur
    marre69 skrev 2010-01-07 13:45:05 följande:
    qwerty66, underbart kul inlägg Håller fullt med. Tänker i alla fal inte smyga med vad jag gillar och inte gillar. Jag skiter i moralkärringarna, men jag stör mig ändå på dem och att deras sunkiga inställning har sån inverkan på samhället och hur folk är. Wickz, klart att skillnaden är stor, men den sistnämnda är direkt förkastlig. Varför ska folk inte få vara som de vill vara utan att direkt drabbas utav en bannbulla från någon självutnämnd moralkärring? Tycker personligen att dessa personer borde krypa tillbaka till sina hålor och stanna där. Där kan de sen ha sex med sin uttråkade gubbe, som SÄKERT inte får vad han egentligen vill ha.... för då kommer nämligen moralkärringen fram och fördömer även honom. Inte undra på att man gillar BDSM. Där slipper jag åtminstone dessa fördömanden och moralpredikningar som jag t.ex. fick av mitt vaniljex.
    Vad var skillnaden i dömande?
  • Emin

För mig..det är jätte intresant. Jag har haft massa sex partner men aldrig har varit me flera tjejer eller flera killar med en tjej

• Anonym (lovegirl)

fan vad avis jag blev på dig TS nu. vilken häftig grej. Jag har haft trekant med två killar men inte med så många. shit. vilken uppmärksamhet du fick. riktigt coolt.
    you go girl

• marre69

TS är inte här. Folk gick på henne så pass att hon lämnade forumet. Så hon kan nog inte läsa det ni skriver här.
    Ska väl säga att jag är lika pigg på att köra något liknande som TS själv (fast som en av killarna då så klart)

• Anonym (kräks)
    marre69 skrev 2010-01-08 10:34:30 följande:
    TS är inte här. Folk gick på henne så pass att hon lämnade forumet. Så hon kan nog inte läsa det ni skriver här.Ska väl säga att jag är lika pigg på att köra något liknande som TS själv (fast som en av killarna då så klart)
    Ni har missförstått anledningen till att TS försvann.
    Det som ifrågasattes var ju inte hennes sexvanor, utan att hon inte var anonym. Hon var igenkänningsbar på bilden.
    Kanske vore lite trist för hennes barn om någon på skola/dagis finns här...
    Dumt att göra det till en moraldebatt när det inte var det.
  • marre69

Det där kan ju tolkas precis som man vill. Jag uppfattar det som att båda sakerna ifrågasattes, d.v.s. både hennes sexvanor och att hon gick känna igen. Jag hann kolla på hennes bild och den var ju inte precis så stor att jag skulle känna igen henne på gatan. Sen gick man ganska hårt åt henne. Inte undra på att hon tröttnade.

• Anonym (pryd men...)

...jag tycker det låter helt galet.... upphetsande

Skulle själv aldrig våga mig på nåt sånt men såg nåt liknande i en P-rulle för massa år sedan... Den fantasin använder jag till och från

Svar på tråden Tre killar samtidigt