@Mimmla
Jo jag har barn och vet nog mer om kvinnors fysiologi än du tror... vanföreställningar? Pyttsan! Tvivlar dock på att du har barn med den inställning du har. Du har förmodligen koll på det du uttalar dig om, men noll erfarenhet mer än möjligen från akuten, eller var du nu jobbar och tänker inte längre än till de skador du ser. Det krävs dock att man förstår sammanhangen för att kunna göra en vettig slutsats, inte bara se till skadorna och det gör att du tyvärr ses som en moralkärring.
Ingen av de jag varit med och gjort detta med har skadats. Ingen av dem har heller tvingats. Fist har jag också erfarenhet och ingen där har skadats. Det hela handlar om en jäkla massa glidmedel, försiktighet och att låta det ta sin tid.
Jag förstår faktiskt inte varför man ska börja från risken att bli skadad när man överväger det här. Tyvärr låter det som min exfru... Analsex???!!! Nej, då kommer jag aldrig mer att kunna skita normalt och när jag blir pensionär kommer jag att få gå med stomipåse... Som du förstår var inte sexet kul med henne.
Visst förstår jag att det kommer in unga tjejer på akuten till följd av fisting, men då är det p.g.a. oerfarenhet och oförsiktighet som det blivit så där. Jag har full förståelse för det där, för när kidsen tittar på p-rulle ska allt gå snabbt. De visar inte uppvärmningen, vare sig det är dubbel-, trippelmacka eller fisting. De där tjejerna är redan uppvärmda. Det är dock något som den oerfarne inte inser och då trycker han in näven. Där har du möjligen ett orsakssamband som du troligen inte tänker på när du ser den stackars tjejen som skadats. Du ser bara skadan och tänker... fisting? Nej fy för... Tacka vet jag hederlig 69:a. Hmm, apropå hederlig svenssonsex. Det är enda gången en av mina ex skadades. Gammalt gött hederligt skavsår.
En annan aspekt av det här är det faktum att kvinnor föder barn och har gjort så i åtminstone under hela tiden som homo sapiens sapiens gått omkring på denna jord. De fixar det och jag kan garantera att mitt barns huvud var större än båda mina nävar, men det tog också sina timmar. Ponerar man att jag tryckt in en näve är det ändå bra mycket mindre än ett huvud. Att då hävda att detta, om man är försiktig, skulle leda till skador tycker jag är att ta i lite. Att hävda att man blir skadad om man kör en dubbelmacka är också en överdrift. Det hela är endast fråga om hederligt vett och försiktighet. Men visst, skador går inte att undvika. Du kan förvisso även bli överkörd på ett övergångsställe, eller hur? Men det hindrar dig väl inte från att gå ut? Vad ska då hindra mig och andra från att ha kul i sänghalmen? Som sagt, ingen har skadats och det är t.o.m. så att mina ex varit de pådrivande för att vi ska göra om det. Kan du möjligen förklara hur det kan komma sig ifall det nu måste vara så skadligt och då antagligen oerhört obekvämt? Och varför skulle de där skadade kvinnorna inte sitta här? Vad vet du som inte jag vet?