• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym

Inte testat men skulle GÄRNA göra det, sjukt upphetsande, bara tanken på det...

• marre69

Och jag HAR testat det och redan som kille var det helt grymt. Tjejerna har också berättat både ett och annat, men det är tydligen höjden av eufori för dem som jag haft det med.

• Mimmla
    marre69 skrev 2010-01-07 19:57:29 följande:
    Tja, för att tala från egen erfarenhet. Ingen av mina ex blev slappa i fittan och ibland körde vi trekant både en och två gånger i veckan. Glöm inte att det ska kunna komma ut en bebis genom det hålet och inte blir tjejerna slappare bara för att de fött. Ibland blir det t.o.m. tvärtom. Gud vet nog vad han skapade
    Suck! Du har inga barn va?
  • Anonym

Fy fanken vad tråkigt att folk inte kan få vara glada och ha det sexlivet de vill (och bilderna med för den delen) utan att morlafjantar ska vara där direkt och missunna och gnälla och predika. Familjeliv - ett forum för alla som vill prata om det som rör familjen och livet (så länge det är 100% NORMALT, inte sticker ut och bara handlar om barn eller möjligen vaginalt missionärssex). Härligt, Fritt. Fint.

• Disan

Ahh, det lät ju trevligt Håller dock med anonym ovan, jäkligt trist att man inte får uttrycka sig om glädjeämnen utan att folk hoppar på...

Life sucks and then you die
  • jfsebastian

Mår alla inblandade bra efteråt  så ska väl inga moralpoliser komma och säga att skönt är fel???

NJUT alla som kan, vill och har lust.

Snart är ni gamla och torra, utan lust.
    Eller för att citera Kristina Lugn
    "min kropp har förlorat sitt sexuella underhållningsvärde"

• Anonym (Millja)

Jag anser att vuxna människor har sex precis hur de vill, så länge ingen blir tvingad till något eller skadad.

Vad jag däremot tycker är oerhört konstig, för att inte säga ansvarslöst är oviljan att diskutera riskerna med det hela. Här sitter vuxna människor och frossar i berättelser om kvinnor som fått 3 penisar i sig på samma gång. Samtidigt kommer det in unga tjejer på akuten med skador i bäckenbottenmuskulaturen till följd av fisting. Om man så mycket som nämner att man kan få skador av den här typen av sex så blir man genast påhoppad, för är det något som är tabu att diskutera så är det just det! Då är man genast en jäkla moralkärring och en glädjedödare av stora mått.

marre69 är ju bara en av de män som lider av vanföreställningar om kvinnors fysiologi. "Det kan ju komma ut en bebis så då borde det väl utan problem gå att få in två penisar". Jo, skillnaden är ju att under en förlossning så öppnas bäckenkanalen 10 cm, detta just för att kvinnan inte är skapt att få ut (eller in) så stora saker via slidan. Bäckenbotten blir förslappad av en graviditet och förlossning och det krävs träning för att få upp styrkan och spänsten i den. Kvinnor blir i regel INTE mindre slappa efter några förlossningar. En del får skador och blir inkontinenta till följd av dem. Naturligtvis kan en överdriven uttänjning av analsfinktern och slidmuskulaturen åstadkomma samma sak.

Är det ok att få skador till följd av sex? Är det något som man blundar medvetet för därför att drifterna är starkare, eller är det ren okunskap som gör att man tror att det är riskfritt att utöva den här typen av sex?

De kvinnor som har fått skador sitter säkert inte här på detta forum, men det innebär inte att de inte existerar, för det gör de! 

• jfsebastian

Man kan ju prova med snopp plus dildo i snoppstorlek först. Funkar det, in med en till. Funkar 3, jaa då funkar det.
    Självklart ska man vara rädda om vanadras kroppar och psyken.

Fist kräver övning, mycket stor försiktighet och mycket glidmedel.

• Anonym (Bea)
    Anonym (Millja) skrev 2010-01-25 14:48:15 följande:
    Här sitter vuxna människor och frossar i berättelser om kvinnor som fått 3 penisar i sig på samma gång. Samtidigt kommer det in unga tjejer på akuten med skador i bäckenbottenmuskulaturen till följd av fisting.
    Om man åker utomlands kan man dö i en flygolycka. Om man blir tillsammans med någon finns en risk att det slutar med brustet hjärta, om man lagar mat kan man bränna sig på plattan, om man går på promenad så kan man vricka foten.

VARFÖR tjaffsa om "hur fel det kan gå" när en person delar med sig av en härlig upplevelse där allt gick bra? Brukar du börja redovisa hur många som dör i flygolyckor varje år om din vän berättar om en underbar vecka i thailand också?...
  • Anonym (Millja)
    Anonym (Bea) skrev 2010-01-25 20:00:46 följande:
    Om man åker utomlands kan man dö i en flygolycka. Om man blir tillsammans med någon finns en risk att det slutar med brustet hjärta, om man lagar mat kan man bränna sig på plattan, om man går på promenad så kan man vricka foten. VARFÖR tjaffsa om "hur fel det kan gå" när en person delar med sig av en härlig upplevelse där allt gick bra? Brukar du börja redovisa hur många som dör i flygolyckor varje år om din vän berättar om en underbar vecka i thailand också?...
    Det är en viss skillnad....typ....man kan ha härlig sex utan att någon riskerar att bli skadad
Svar på tråden Tre killar samtidigt