• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • IxIL
    Alexandra84 skrev 2010-11-04 16:51:53 följande:
    Fin fint Jag hör av mig till dig då när jag hittat ett bra datum... Okej
    Det tycker jag. Skicka pm så syr vi ihop nåt trevligt. =)
    Cool
  • plast killen
    Alexandra84 skrev 2010-11-04 20:59:35 följande:
    Perfekt...! Då är vi väl uppe i tre plus mig nu då
    ler bara ler
  • Alexandra84
    IxIL skrev 2010-11-05 06:56:18 följande:
    Det tycker jag. Skicka pm så syr vi ihop nåt trevligt. =)
    Cool
    Mmm... trevligt blir det nog minst sagt
    plast killen skrev 2010-11-05 23:36:06 följande:
    ler bara ler
    Som vanligt då när vi pratar
  • plast killen
    Alexandra84 skrev 2010-11-06 12:48:44 följande:
    Mmm... trevligt blir det nog minst sagt
    plast killen skrev 2010-11-05 23:36:06 följande:
    ler bara ler
    Som vanligt då när vi pratar
    alltid ängel där!
  • maja 81

moahahahaha när jag minst anade det så dök en kuk upp LOL du är för kul, måste säga att det låter som en man är TS, om nite, så ändå lögn... sorry

• Här och nu
    Konservativ tänkare skrev 2009-11-14 06:56:59 följande:
    Men herregud!

Vad är det ni inte förstår?

Att ha sexuellt umgänge med tre karlar samtidigt är lösaktigt, punkt!
    Inte för att jag skulle ha annat än parsex, men så länge ts inte har ungarna i rummet intill berörs inte hennes föräldraroll.
  • Alfred811

Låt inte de andra bakåtsträvarna få dig att sluta dela med dig om dina erfarenheter, du och ni är en inspiration för den fria sexualiteten. Stå upp för den och fortsätt posta

• Anonym (knulldocka)

Min man brukar ta med sig lite olika kompisar hem någon gång  i veckan och då får jag mig alltid en omgång, de brukar vara fyra stycken på lilla mig. Fast de är rätt kinky, iaf två av dem som varit på mig mest,  men men, min man njuter. Han gillar rapeplay.

• Anonym
    Anonym (knulldocka) skrev 2010-11-17 22:29:16 följande:
    Min man brukar ta med sig lite olika kompisar hem någon gång  i veckan och då får jag mig alltid en omgång, de brukar vara fyra stycken på lilla mig. Fast de är rätt kinky, iaf två av dem som varit på mig mest,  men men, min man njuter. Han gillar rapeplay.
    Är du inte rädd för sjukdomar eller ser du alltid till att de har kondom på innan de får komma in ?
  • de Robespierre
    Anonym (triple) skrev 2010-11-04 17:13:44 följande:
    Finns en hel del så´na klipp på nätet både med två i musen och en i baken och tvärt om.
    Verkar mest vara en show-grej. En i musen och en bak är antagligen tillräckligt...
    Undrar om det är många tjejer som är nyfikna på att testa det?
    För att inte nämna stillbilder. Det funkar ungefär såhär:

" - Okey, får du in den? Du skymmer med ditt ben. Lite mer åt vänster. Ja, jag vet att det är jobbigt. Kenny! Kan du skynda på lite. Maurice har svårt att hålla ställningem. Är du okey Oksana? Okey. Stilla så. Kenny, kan du luta dig lite mer åt vänster? Bra! För faan Barry! Varför flyttade du på dig. In med den igen......bra. Okey. Nu kör vi. Stilla! Ingen rör sig. Och glöm inte ansiktsuttrycken killar. Oksana - kan du titta in i karena och le eller nått. Perfekt! Bra! Ett par till bara! Perfekt! Okey, nu kan ni ta en paus innan vi tar money shotet."

Svar på tråden Tre killar samtidigt