• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • Anonym (yak)
    myepost skrev 2010-11-01 13:19:57 följande:
    har sett det på bild så visst är det genomgörbart, såg iofs inte jätteskönt ut :)
    Det lär iaf knappast hända "när man minst anar det" som TS skriver, eftersom det rimligtvis kräver en hel del micklande. "Låg där och skrek av glädje", hahaha! Samtidigt som hon sög den fjärde snubben!
    Helt jäla fuckin unbelievable vicken grej va Cool
  • I Blackrose I

Ordentlig avundsjuk....

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Anonym (Hanna)

Har haft en hel del gbs men inte kört varianten med 3st där nere samtidigt, tror det skulle vara svårt att få plats :) 2st är max för mig. Men kul att du hittat nåt du gillar ;)

• IxIL
    Alexandra84 skrev 2010-11-01 07:53:00 följande:
    Ja det är sant. Men en sån sak skulle jag göra tid för Rensa schemat bara!
    Mitt schema är rensbart. Haha..
  • Alexandra84
    IxIL skrev 2010-11-04 12:38:25 följande:
    Mitt schema är rensbart. Haha..
    Fin fint Jag hör av mig till dig då när jag hittat ett bra datum... Okej
  • Anonym (triple)
    skoladan skrev 2010-11-01 07:57:34 följande:
    Jag tror inte det har hänt. Tre killar - OK, det tror jag på. Men en i baken SAMTIDIGT som två i "musen" - nej, det tror jag inte låter sig göras.
    Finns en hel del så´na klipp på nätet både med två i musen och en i baken och tvärt om.
    Verkar mest vara en show-grej. En i musen och en bak är antagligen tillräckligt...
    Undrar om det är många tjejer som är nyfikna på att testa det?
  • Alexandra84
    Anonym (triple) skrev 2010-11-04 17:13:44 följande:
    Finns en hel del så´na klipp på nätet både med två i musen och en i baken och tvärt om.
    Verkar mest vara en show-grej. En i musen och en bak är antagligen tillräckligt...
    Undrar om det är många tjejer som är nyfikna på att testa det?
    Bra fråga!
    Tror det faktiskt finns en hel del som vill testa... bara för testandets skull liksom. Men jag tror inte det är många som vill erkänna det.
  • Anonym (man)

ts, kom igen när du gjort en DVDA.

• plast killen
    Alexandra84 skrev 2010-11-04 16:51:53 följande:
    Fin fint Jag hör av mig till dig då när jag hittat ett bra datum... Okej
    mitt schema e tomt.... ;)
  • Alexandra84
    plast killen skrev 2010-11-04 20:14:02 följande:
    mitt schema e tomt.... ;)
    Perfekt...! Då är vi väl uppe i tre plus mig nu då
Svar på tråden Tre killar samtidigt