• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • marre69

Ajajaj. TS hade ju två i musen. Här var det två där bak, men principen är ju den samma. Hmm, det här måste man nog testa någon gång.

• Anonym (Millja)
    Sanna Gosing skrev 2010-01-28 16:30:00 följande:
    Millja ska hålla käften. Det är som att varje gång man visar en racertävling i teve, så ska man ha ett debattprogram efteråt där man pratar om det farliga i att ungdomar kör för fort på vägarna. Lägg av!
    Jag kan bara beklaga att du lever i ett land med yttrandefrihet och att du inte har ett bättre sätt att uttrycka dig på än att be folk "hålla käften" och "lägga av". Låter som du inte har kommit så mycket längre i din utveckling än de ungdomar som kör för fort....
  • Anonym
    Anonym (Millja) skrev 2010-01-30 12:47:47 följande:
    Jag kan bara beklaga att du lever i ett land med yttrandefrihet och att du inte har ett bättre sätt att uttrycka dig på än att be folk "hålla käften" och "lägga av". Låter som du inte har kommit så mycket längre i din utveckling än de ungdomar som kör för fort....
    Men tjejer.....Är det inte lite väl mycket att ha 4 kukar i sig samtidigt?
  • m1nn13

Oj vad mycket moraltanter det fanns här då
    Strunta i dem TS... är lite avis för att du vågar... blev kåt bara av att läsa om dig!

• Anonym (ooo)
    Anonym (Millja) skrev 2010-01-25 14:48:15 följande:
    marre69 är ju bara en av de män som lider av vanföreställningar om kvinnors fysiologi. "Det kan ju komma ut en bebis så då borde det väl utan problem gå att få in två penisar". Jo, skillnaden är ju att under en förlossning så öppnas bäckenkanalen 10 cm, detta just för att kvinnan inte är skapt att få ut (eller in) så stora saker via slidan.
    Det är cervix som vidgas för att barnet ska kunna komma ut. Hade du läst anatomi, eller hur var det? Själva bäckenbenet ganska ordentligt vidgat vare sig man fött barn eller inte ( se bild här om du vill en.wikipedia.org/wiki/Pelvic ) och kommer en knytnäve, eller vad man nu vill använda in i slidan (utan våld naturligtvis) så uppstår inte skador.

Ett babyhuvud är större än en knytnäve och därför existerar symfyseolys.
  • Anonym (love fist)

har vart med om det också,,,, så trevligt ,,, händer och snoppar överallt.... puh,,, blir sprallig av det ännu,,, tolv år sedan

• Anonym

FIST fuckings är inga problem,, var med om en knytnäve redan som femton åring,, tror dock att vi tänder på olika saker,,,

• FabFam

Som sagt i den andra tråden. Vore himla mysigt att vara tre. Två killar på mig eller två tjejer på min man spelar ingen roll. Vore bara så läckert att få prova. Frågan är bara hur man hittar den där tredje personen... säg nu inte sexsajter för där är det som att fiska i diskhon.

• IxIL
    sanna78 skrev 2009-11-14 04:51:24 följande:
    Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?
    MM,, du låter som en tjej i min smak.. =)

Tänder du på Bukkake också?
    Kram
  • LillaTanten

Jag har bara läst TS, och tycker att det var bra att du gillade det som hände men blir ändå lite fascinerad av att du skriver:

sanna78 skrev 2009-11-14 04:51:24 följande:
    Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där.
    Jag menar, om du redan har en i musen och en i baken så krävs det väl en hel del klättrande och meck kan jag tänka mig - hur kan man då inte ana att det är nåt på gång?
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
Svar på tråden Tre killar samtidigt