• sanna78

Tre killar samtidigt

Jag fick mig en omgång idag på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt, nämligen tre killar samtidigt. Egentligen var vi fyra men jag sög en hela tiden. I alla fall så var det en vaginalt och en analt och det var jätteskönt. Sen när jag minst anade det tryckte sig den tredje in i musen på mig och det var dubbelt där. Det gjorde lite ont först men sen var det ohyggligt skönt, nästan lite som analt fast vaginalt, och det var som om det blev kortslutning i hjärnan. Sen blev det bara skönare för varje sekund som gick. Jag bara låg där och skrek av glädje
    Jag har varit med om dubbelmackor flera gånger och gillar det skarpt, men det här hade jag inte kunnat föreställa mig om i min vildaste fantasi. Det var faktiskt så bra att jag inte kunnat sova sen jag kom hem Kollade lite trådar och hittade bara sådana med två killar samtidigt. Är det fler som har testat den här varianten?

• Svar på tråden Tre killar samtidigt
  • MickeN1973
    Alexandra84 skrev 2010-10-31 21:15:32 följande:
    WOW!! Grattis TS
    Hoppas på attjag får uppleva en sån sak med
    Fasen vad härligt!
    du får sätta upp en lapp på anslagstavlan i affären
  • Anonym (omöjligt)

Tror jag inte ett ögonblick på!

Inte för att det inte skulle kunna få plats 2 kukar, utan för att resten av den ene mannen, baken mm. är i vägen.

• Alexandra84
    MickeN1973 skrev 2010-10-31 21:41:35 följande:
    du får sätta upp en lapp på anslagstavlan i affären
    Nja... Det känns lite oseriöst liksom... lite snyggare än så vill jag nog sköta det...
    Fast det är klart, sätta upp en lapp med tid och datum för addition Kan bli riktigt kul ju
  • IxIL
    Alexandra84 skrev 2010-10-31 21:15:32 följande:
    WOW!! Grattis TS
    Hoppas på attjag får uppleva en sån sak med
    Fasen vad härligt!
    Hehe, det är väl bara en fråga om att ha tid..?
  • Alexandra84
    IxIL skrev 2010-11-01 06:40:54 följande:
    Hehe, det är väl bara en fråga om att ha tid..?
    Ja det är sant. Men en sån sak skulle jag göra tid för Rensa schemat bara!
  • skoladan

Jag tror inte det har hänt. Tre killar - OK, det tror jag på. Men en i baken SAMTIDIGT som två i "musen" - nej, det tror jag inte låter sig göras.

• Shaun the sheep
    skoladan skrev 2010-11-01 07:57:34 följande:
    Jag tror inte det har hänt. Tre killar - OK, det tror jag på. Men en i baken SAMTIDIGT som två i "musen" - nej, det tror jag inte låter sig göras.
    Om inte annat så måste det vara svårt för männen att få till den ställningen?
    Med ben och sånt menar jag Hahaha. Vilken rolig tråd! Finns många roliga människor där ute!
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • myepost
    skoladan skrev 2010-11-01 07:57:34 följande:
    har sett det på bild så visst är det genomgörbart, såg iofs inte jätteskönt ut :)
Svar på tråden Tre killar samtidigt