En Liten Blå skrev 2010-01-08 23:28:10 följande:
jag hoppar gärna på i denhär tråden Jag har ätit enligt LCHF sedan maj förra året. Startvikt: 94,5, målvikt: 60 kg give or take några kilon. Nuvarande vikt: 79 kg.Älskar LCHF! Favoritmaten för tillfället är karrékotletter med kryddsmör, kokta ägg med smör och ost. Kaffe med grädde, i vissa perioder utan grädde. Men.. hmm.. fler som fått en härlig, skrynklig tom påse på magen, där fettet tidigare låg och frodades? Hehe.. trist, men betydligt lättare att dölja den tomma påsen i ett par gördeltrosor än att klämma ner en kompakt boll med fett...
Hej och välkommen! Du hade samma startvikt som jag, jag började nu efter nyår. Inspirerande att veta att jag kanske kommer kunna komma under 80 om jag är lika duktig som dig. :) Hur lång är du? Jag är bara 154...
80 kg är ett stort delmål för mig eftersom det är min gräns för att få göra IVF. Sonen är snart ett år.
Jag kommer inte vara med på viktlistan eftersom jag blir fanatiskt av att stå på vågen.
Jag längtar tills fettklumpen är en tom påse på magen :) Eller ännu mer tills det är en påse full med bebis! Haha