frökenskabb skrev 2010-01-18 11:19:41 följande:
Nä, tyvärr verkar ju inte träning bita på överskottshud... Kan tänka mig att det skaver och gör ont med en massa hud på magen...Har du lust att berätta mer om din bröst op? Har du tappat känsel? Blev dom som du trodde efteråt? Har läst mig till att brösten börjar hänga efter några år igen om man inte fyller upp dom med något.
Jag har problem med att huden blir irriterad, nästan som svamp (äckligt, jag vet

) under "magvecket". Var likadant under brösten
Jag opererades från en I-kupa "hängandes i navelhöjd", som min läkare så vackert uttryckte det, till en C-kupa.
Jag var inställd på det värsta. Nekros på bröstvårtorna och att de skulle ramla bort, osv. Men det gick jättebra! Jag behövde inte ens äta alvedon som smärtstillande efter op och de blev snyggare än jag nånsin vågat hoppas på!
Nu har jag fått två barn till efter op, och visst har de blivit lite hängigare, men absolut inte inom kategorin "hängpattar", om du förstår vad jag menar?
Jag hade ingen känsel på undersidan av brösten eller på bröstvårtorna efter op:n, men den har faktist sakta börjat komma tillbaka.
Jag gjorde en nyckelhålsoperation, vilket är en lite större operation som krävs när man har mer överskottshud att ta bort.