• Me o Mike

Smaklös inredning?

Jag blev lite inspirerad av en tråd som handlar om smaklösa kläder!!

Så nu undrar jag här om ni kan komma med exempel på riktigt smaklös inredning?? Vad är det värsta ni vet som man kan ha i hemmet???

Allt från tavlor till sänggavlar!

• Svar på tråden Smaklös inredning?
  • Mamma MLi

de flesta spyr på furu,
    om ni vill se hur mitt furhem ser ut har jag en länk till min gamla blogg här....

mammamli.blogspot.com/search%3A00%3A00%2B01%3A00&updated-max=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&max-results=24

jag bjuder på den, för jag älskar mitt hem..

• Me o Mike

Ja DÄR fanns det furu!!

Mamma MLi skrev 2009-12-18 11:57:30 följande:

de flesta spyr på furu, om ni vill se hur mitt furhem ser ut har jag en länk till min gamla blogg här.... mammamli.blogspot.com/search bjuder på den, för jag älskar mitt hem..
  • Me o Mike

Huvudsaken är att ni trivs!! Sen kan man skita i vad andra tycker..

Mamma MLi skrev 2009-12-18 12:02:12 följande:

visst gjorde det
  • Pallas

Nästan så jag får lust att ta kort på vårt hem och lägga ut...

• Mamma MLi

min inrednings utelista:
    - Skriktapeter i olika färger i alla rum
    - Möbler mot alla väggar
    - Öppna bokhyllor (glasdörrar) med bråte
    - Tavlor uppoppande här och var på väggarna med olika ramar och typer av motiv
    - Draperier i brokiga färger
    - Överkast med stora brokiga blommor
    - Furulackad säng

"ett hem är inget hem om man inte känner sig hemma"
    mammamli -09

• Mamma MLi
    Pallas skrev 2009-12-18 12:17:34 följande:
    Nästan så jag får lust att ta kort på vårt hem och lägga ut...
    gör det *nyfiken*
  • etc

Me o Mike skrev 2009-12-18 11:47:52 följande:

Fast du skriver ju helt galet nu!! Du skriver att dom som har så har ingen egen smak!! Hur kan du säga så?? Det är ju DERAS smak!! Dom gillar den enkla, rena stilen!!
    Nä jag håller helt med om det hon skriver, just för att ALLA ska ha det så. Visst kan man gilla den enkla rena stilen, men det måste inte innebära ekgolv, vita väggar, lite grått (helst granit), och en accentfärg (helst limegrönt).
  • Me o Mike

Men det är ju likförbannat DERAS smak! Eller hur??

Nä jag håller helt med om det hon skriver, just för att ALLA ska ha det så. Visst kan man gilla den enkla rena stilen, men det måste inte innebära ekgolv, vita väggar, lite grått (helst granit), och en accentfärg (helst limegrönt).
  • Me o Mike

Att DU inte gillar det är en sak, men att säga att dom som har det inte har någon smak är ju fel..

Svar på tråden Smaklös inredning?