• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Queenie70

Vaddå skojja? Jag är helt allvarligt. Herregud om det börjar åska är ju bilen ett av de säkraste ställena.

PennyD skrev 2009-12-19 22:40:34 följande:
    Ts, vad är vitsen med din tråd? Att det ska vara roligt? Att driva med de som är så omdömeslösa att de lämnar banren i bilen? Inser du risken för att någon tar efter, i ond tro om att du menar allvar.Jag trodde du menade allvar, jag fattar aldrig vart trådar ligger, hur ser man det? Vad får ni i tråden ut av att skämta om så här tragiska saker? Lättar det ert samvete? Jag må vara gammal och gammalmodig, men jag tycker det är både farligt och löjligt att hålla på som ni gör. Jag skrev en gång en tråd om att "Peppa varandra i att vara dåliga"... läs den.
  • Busbellan
    PennyD skrev 2009-12-19 22:40:34 följande:
    Ts, vad är vitsen med din tråd? Att det ska vara roligt? Att driva med de som är så omdömeslösa att de lämnar banren i bilen? Inser du risken för att någon tar efter, i ond tro om att du menar allvar.Jag trodde du menade allvar, jag fattar aldrig vart trådar ligger, hur ser man det? Vad får ni i tråden ut av att skämta om så här tragiska saker? Lättar det ert samvete? Jag må vara gammal och gammalmodig, men jag tycker det är både farligt och löjligt att hålla på som ni gör. Jag skrev en gång en tråd om att "Peppa varandra i att vara dåliga"... läs den.
    Det är det som är grejen med sandlådan, man behöver inte ha en enda orsak till en tråd
    Du får tycka det är hur löjligt som helst, men om du kollar i trådarna i sandlådan så är det ganska många som tycker det är väldigt roligt att skämta om vad som helst. Men det är ju ditt val om du vill äsa eller inte
  • Flina78

Nääää å vilken hemsk människa du är TS. Gräslig morsa. Jag ringer soc på en gång. Du måste ha en diagnos!

Min son har just somnat i sin säng så jag ska blanda till min femtielfte grogg. Det är ju ändå lördag.

Schkål

Moahahahahha

• cherryluck
    emelyaus skrev 2009-12-19 14:14:41 följande:
    vilken dum fråga, såklart man kan lämna barnet i bilen över natten! Vår son är 6 veckor och han skrek så mycket om kvällarna så vi började vid 1 veckas ålder att sätta ut han i bilen vid 20-tiden och sen hämtade vi honom runt 10-tiden nästa morgon. Funkar skitbra för oss! Vi får lugna kvällar, kan ta några glas vin och bara ha det som förr! Ikväll ska vi ha fest så då får nog lillen gå ut i bilen vid 18-tiden så vi hinner fixa iordning allting. Går väl ut med en flaska åt han så han slipper bli hungrig då vi kanske inte tar in han förrän 12-tiden imorrn. (vi LÄR ju vara rejält bakis..)
    Men är ni seriösa i den här tråden eller?
    Skulle aldrig i mitt liv lämna mitt barn sovandes i bilen, inte ens 1 timma!
    Fy fan säger jag bara.

och emelyaus, du kan inte vara allvarlig!?
    Vissa ska fan inte ha barn!
  • Busbellan
    Flina78 skrev 2009-12-19 22:54:27 följande:
    Nääää å vilken hemsk människa du är TS. Gräslig morsa. Jag ringer soc på en gång. Du måste ha en diagnos!Min son har just somnat i sin säng så jag ska blanda till min femtielfte grogg. Det är ju ändå lördag.SchkålMoahahahahha
    Skål på dig!!
  • Busbellan
    cherryluck skrev 2009-12-19 22:55:10 följande:
    Men är ni seriösa i den här tråden eller? Skulle aldrig i mitt liv lämna mitt barn sovandes i bilen, inte ens 1 timma!Fy fan säger jag bara.och emelyaus, du kan inte vara allvarlig!?Vissa ska fan inte ha barn!
    Klart vi är seriösa, varför skulle vi inte vara det???
  • Queenie70

Slappna av...vad kan hända liksom...
    Men är ni seriösa i den här tråden eller? Skulle aldrig i mitt liv lämna mitt barn sovandes i bilen, inte ens 1 timma!Fy fan säger jag bara.och emelyaus, du kan inte vara allvarlig!?Vissa ska fan inte ha barn!
  • Flina78
    Men är ni seriösa i den här tråden eller? Skulle aldrig i mitt liv lämna mitt barn sovandes i bilen, inte ens 1 timma! Fy fan säger jag bara. och emelyaus, du kan inte vara allvarlig!? Vissa ska fan inte ha barn!
    Look again - du är i sandlådan. Hetsa inte upp dig så.
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Så trist med alla dessa påhopp jag tycker som så att mår mamma bra så mår bäbbe bra du vet själv vad som är bäst för ditt barn!

*styrkekramar*

• HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Så trist med alla dessa påhopp jag tycker som så att mår mamma bra så mår bäbbe bra du vet själv vad som är bäst för ditt barn!

*styrkekramar*

Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?