• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • DILLIGAF

Såklart du kan. Du har ju babyvakten och allt. Ha ett fönster nere så att hon kan andas bara, det är så tråkigt med syrebrist. Ibland vaknar ju barn på natten, men man orkar inte gå upp, du vet? Lägg några batterier och en tändare (hon är ju ändå ute på äventyr, varför skulle hon behöva leka med någon trist gammal mjukisälg) bredvid bilbarnstolen så att hon håller sig underhållen!

• Busbellan
    Lakrids skrev 2009-12-18 22:03:48 följande:
    Skämtfråga eller inte. Jag skulle iaf aldrig låta mitt barn sova i bilen nattetid.
    Jag är helt och hållet allvarlig, varför skulle jag skämta om nåt sånt
    Nej, nu har jag bestämt mig, hon får sova i bilen i natt det gör henne bara gott
  • Busbellan
    black sun skrev 2009-12-18 22:05:12 följande:
    Min dotter somnade i kundvagnen på affären en gång. Då styrde jag bara in henne i ett hörn och kunde gå och shoppa på fler affärer under tiden. Kundvagnen kunde jag inte ta med ut ur butiken så det var bästa lösningen.
    Åh, att jag aldrig tänkt på det. Tror jag att jag ska göra imorgon. Tänkte mig en runda på kosta outlet, då vore det ju skänt om dottern kunde sova nånstans medan jag shoppar
  • Lakrids
    Busbellan skrev 2009-12-18 22:05:56 följande:
    Jag är helt och hållet allvarlig, varför skulle jag skämta om nåt sånt Nej, nu har jag bestämt mig, hon får sova i bilen i natt det gör henne bara gott
    Okidok. Alla är vi olika {#lang_emotions_smile}
    Stolt mamma till Jack
  • Busbellan
    Bedbug skrev 2009-12-18 22:05:23 följande:
    De har säkert inte barn själva!
    Nej, och de utan barn får INTE uttala sig i frågor som gäller barn, det vet väl alla!!
  • MiisPiis
    Lakrids skrev 2009-12-18 22:07:31 följande:
    Okidok. Alla är vi olika
    För att du ska sova gott inatt....det ÄR ett skämt, TS dotter kommer inte sova i bilen inatt.
  • Waldo

Va vad menar du TS!?!

Sover inte alltid ditt barn i bilen, det gör vårt.
    Vi behövde ett kontor, så vi inredde dotterns rum till kontor och hon sover i bilen
    I julklapp har vi köpt en motorvärmare till henne, det tycker vi hon är värd

• MiisPiis
    Waldo skrev 2009-12-18 22:09:26 följande:
    Va vad menar du TS!?!Sover inte alltid ditt barn i bilen, det gör vårt.Vi behövde ett kontor, så vi inredde dotterns rum till kontor och hon sover i bilenI julklapp har vi köpt en motorvärmare till henne, det tycker vi hon är värd
    Oj, vad givmilt.....vi köpte bara en sätesvärmare!
  • Busbellan
    Waldo skrev 2009-12-18 22:09:26 följande:
    Va vad menar du TS!?!Sover inte alltid ditt barn i bilen, det gör vårt.Vi behövde ett kontor, så vi inredde dotterns rum till kontor och hon sover i bilenI julklapp har vi köpt en motorvärmare till henne, det tycker vi hon är värd
    Åh, vad gulligt av er!! Bra när man har praktiska saker att ge bort i julklapp tycker jag
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?