• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Bedbug
    Waldo skrev 2009-12-18 22:09:26 följande:
    Va vad menar du TS!?! Sover inte alltid ditt barn i bilen, det gör vårt. Vi behövde ett kontor, så vi inredde dotterns rum till kontor och hon sover i bilen I julklapp har vi köpt en motorvärmare till henne, det tycker vi hon är värd
    Men gud vad gulligt! Kupévärmarna bara väsnas ju och blåser en massa så att det kan vara svårt att sova. Bättre att värma motorn då. Ni är kloka och bra föräldrar!
  • Busbellan
    WolfTatto skrev 2009-12-18 22:11:57 följande:
    Temperaturen då???
    Hon är ganska varmt klädd och vi har lagt dit en extra filt som hon kan dra över sig om hon behöver det
  • Lotlas
    Waldo skrev 2009-12-18 22:09:26 följande:
    Va vad menar du TS!?! Sover inte alltid ditt barn i bilen, det gör vårt. Vi behövde ett kontor, så vi inredde dotterns rum till kontor och hon sover i bilen I julklapp har vi köpt en motorvärmare till henne, det tycker vi hon är värd
    Men hon får fortfarande använda sovsäck va'? För motorvärmaren värmer ju bara motorn, inte själva kupén. Själv tycker jag det är överskattat med kupéfläkt. Blir det riktigt kallt lägger vi en filt över vindrutan.
  • Anxiety

Skämmes ta mig fan! Det fattar du väl att du kan göra?! Varför ens fråga?

• MiisPiis
    Anxiety skrev 2009-12-18 22:15:12 följande:
    SKÄMMES att inte läsa var tråden ligger!!
  • DILLIGAF
    MiisPiis skrev 2009-12-18 22:16:22 följande:
    *tror att han/hon gjorde det*
  • Lotlas
    MiisPiis skrev 2009-12-18 22:16:22 följande:
    ..och att inte läsa inlägg ordentligt..!
  • Busbellan
    Anxiety skrev 2009-12-18 22:15:12 följande:
    Ja, jag skäms faktiskt lite nu, är jag så osäker i min mammaroll trots tre barn att jag behöver fråga om nåt så självklart {#lang_emotions_embarassed}
    Givetvis kan hon sova i bilen, men NU vet jag
  • Bedbug

Tror jag ska bära ut lillan i bilen nu. Har visserligen ingen babyvakt men mon är ju ändå två år. Lite ansvarskänsla måste hon ju lära sig.

• MiisPiis
    Lotlas skrev 2009-12-18 22:18:28 följande:
    ..och att inte läsa inlägg ordentligt..!
    Hahha, ja sant!!
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?