• Busbellan

Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?

Vi var iväg en runda ikväll och minstingen somnade i bilen på vägen hem. Hon sitter där och sover nu och jag funderar på om hon inte kan sova där i natt. Tar jag in henne så kommer hon säkerligen att vakna och vara vaken några timmar till och det tror jag inte jag orkar med.
    Det borde väl gå bra, jag kan ju sätta på barnvakten och lägga den i bilen så hör vi om hon vaknar i natt.

Mamma till Nora, August och Ella
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-19 23:00
    Vill bara säga att jag inte vill ha fler påhopp från er som tycker att jag gör fel!! Det är mitt barn och jag har gjort mitt val och det gick jättebra.
    Tack till alla er som stödjer mig i mitt beslut!
  • Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?
  • Lalalong
    Busbellan skrev 2009-12-18 21:57:25 följande:
    Skönt att höra att fler gör likadant, då är det inte jag som är konstig då
    Nä, verkligen inte! Är som sagt förvånad att du inte kommit på detta tidigare... jag har haft uppfattningen att du är en ganska skärpt tjej, men nu börjar jag tveka måste jag säga.
  • Lotlas
    Busbellan skrev 2009-12-18 21:59:16 följande:
    ja, i vagnen sover hon ganska ofta ute om nätterna, men i bilen har hon aldrig gjort det innan. Man blir ju lite osäker med tanke på inbrottvågen som varit här nyligen, men vem skulle få för sig att ta en bil med ett barn i
    Här i området snor de inte själva bilarna, bara rattarna och lysena, så det är lugnt!
  • Lakrids

Skämtfråga eller inte. Jag skulle iaf aldrig låta mitt barn sova i bilen nattetid.

Stolt mamma till Jack
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2009-12-18 22:01:09 följande:
    Nä, verkligen inte! Är som sagt förvånad att du inte kommit på detta tidigare... jag har haft uppfattningen att du är en ganska skärpt tjej, men nu börjar jag tveka måste jag säga.
    Ja, känner mig ganska dum faktiskt {#lang_emotions_embarassed}
    Får väl skylla på alla konstiga människor jag har runt mig som påstår att man INTE kan göra så
  • Busbellan
    Bedbug skrev 2009-12-18 22:01:08 följande:
    Äsch, pajar de en ruta så tar de väl bara stereon - inte barnet. Någon som vet vad man får ut på försäkringen för ett barn förresten? *funderar*
    Når borde man väl få ut {#lang_emotions_undecided}
    Tur att vi nyss har fått försäkra henne då i alla fall
  • Lotlas
    Lakrids skrev 2009-12-18 22:03:48 följande:
    Skämtfråga eller inte. Jag skulle iaf aldrig låta mitt barn sova i bilen nattetid.
    Å, du är bergis en sådan där mamma som har koll på ditt barn 24/7 och aldrig slappnar av en stund.
  • black sun

Min dotter somnade i kundvagnen på affären en gång. Då styrde jag bara in henne i ett hörn och kunde gå och shoppa på fler affärer under tiden. Kundvagnen kunde jag inte ta med ut ur butiken så det var bästa lösningen.

• MiisPiis
    Lakrids skrev 2009-12-18 22:03:48 följande:
    Men om det är en skämtfråga......???
  • Bedbug
    Busbellan skrev 2009-12-18 22:04:20 följande:
    Ja, känner mig ganska dum faktiskt Får väl skylla på alla konstiga människor jag har runt mig som påstår att man INTE kan göra så
    De har säkert inte barn själva!
  • Lalalong
    Busbellan skrev 2009-12-18 22:04:20 följande:
    Ja, känner mig ganska dum faktiskt Får väl skylla på alla konstiga människor jag har runt mig som påstår att man INTE kan göra så
    Usch för att vara omringade av så okunniga människor!

Styrkekram!!!
Svar på tråden Min dotter somnade i bilen, kan hon sova där i natt?