Tappa vikt med Nintendo Wii?
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Nu jäklar har jag mig ett Nintendo Wii och ska köpa Wii Fit Plus när butiken slår upp dörrarna igen ;)
Någon mer som håller på eller ska gå ner i vikt med Nintendo Wii?
Vore kul om vi är fler! :)
Jag har förvåntas över att grejerna säljs på en del oväntade ställen, tex ica Maxi, clas olsson mm. Men annars finns det på typ alla elekronikaffärer och spelaffärer. Eftersom det finns på ica maxi skulle jag kunna tänka mig att det även finns på coop forum.
Hej!
Jag har också skaffat Wii fit plus och tänkte börja träna med det varje dag. Så jag hakar gärna på här. :)
hej här är en till som köpt Wii balance board. Testade för första gången i går . Jag tyckte det var svårt. Testade slalombacken och körde förbi alla flaggor
Har ni fått Wii ålder. Jag fick -18 år. då har jag en massa kilos övervikt(typ 20) hur kan det bli så. Vet ni vad det är den mäter på? Jag tkänkte att det kanske är för att uppmuntra mig själv trodde jag skulle få 85-90 i Wii ålder.
Är det ngn som fattat om det finns fördiga träningsprogam iWii fit plus eller måste man sätta ihop dem själv.
hej igen har läst era kommentarer om Active och blev intresserad. Körde en priskoll och fick väldigt olika priser
http://www.pricerunner.se/pl/653-1225792/Spel-foer-Nintendo-Wii/EA-Sports-Active-priser
ni som har active, verkar det vara det som pixmania har det kostar ju bara 221 kr där?
Jag har ett Wii Active personal trainer och det tycker jag är jättebra. Man blir toksvettig och jag har fått en träningsvärk av den så jag antar den är effektiv.