• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • jackrusselltok

Vågen idag visade -2,2kg!! Kändes absolut inte som det, använde hela dagspängen hela veckan samt nästan hela veckobonusen i lördags. Men e det så man ska göra så ja tack {#lang_emotions_smile}

Elias 080819
  • Carolina1979
    jackrusselltok skrev 2010-01-18 19:56:59 följande:
    Vågen idag visade -2,2kg!! Kändes absolut inte som det, använde hela dagspängen hela veckan samt nästan hela veckobonusen i lördags. Men e det så man ska göra så ja tack
    Härligt - grattis! Var det första veckan för dig med?
    (¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • ManaMi

Åh... vill börja redan idag men det finns inga möten här förrän på torsdag!!! Är gammal guldmedlem som lagt på mig alla kilon under åren så nu ska jag ner 10 kg på max 15 veckor! Låter ju kanon med propoints :)

• Pez76

Hejsan, jag hoppar gärna in i denna tråden åxå. Jag har i och för sig varit med i VV ett tag men jag har en hel del kvar att bli av med. Gick med i September när min son var 4 månader och nu har jag gått ner ca 12 kg,....gick upp 20 kilo när jag var gravid och hade lite extra sen innan :)

Kul att ha andra att prata med när motivationen tryter hehe....hade "fritt" hela jul och nyår och tog tag i det igen förra veckan så nu känner jag mig lite smått omotiverad...men det e ju bara att ta nya tag:)

• jippy
    jackrusselltok skrev 2010-01-18 19:56:59 följande:
    Vågen idag visade -2,2kg!! Kändes absolut inte som det, använde hela dagspängen hela veckan samt nästan hela veckobonusen i lördags. Men e det så man ska göra så ja tack
    Grattis! Bra jobbat! 
    Vägdag idag. Är lite nervös inför det, hoppas att jag har gått ner i alla fall lite grand.... 
  • Annkris
    jippy skrev 2010-01-19 11:34:56 följande:
    Grattis! Bra jobbat!  Vägdag idag. Är lite nervös inför det, hoppas att jag har gått ner i alla fall lite grand.... 
    Lycka till idag!!
  • Indiansommar

Jag har en liten fråga till er som kör vv!! Kakan i reklamen här på FL, är det någon som har recept på den??? Tycker den ser så god ut!! Det är den med choklad & hallon!
    Tacksam för svar!!!

• Jennick

Är det någon som vet om det skulle finnas några nackdelar med att kombinera LCHF med viktväktarnas program? Alltså välja bort kolhydrater. 

• Toker

Hej!

Nu har jag velat för länge så på torsdag (om allt går väl med barn och man och förkylningar osv) ska jag skriva in mig igen!

Men en fråga, ProPoints är det när man ammar eller?

Lillan är åtta månader och jag har *harkel* 25 kilo som ska väck!!

:-P

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna