• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Toker

Räknar de på nåt annat sätt nu än förr eller? Har kvar material från kanske sju år sen eller nåt...

• Toker

Så! Nu är man anmäld! Hittade möten här men de är på tokiga tider tyvärr . Passar inte med barn och jobbande sambo osv... testar online så får vi se hur det går!

• MissMary
    Indiansommar skrev 2010-01-19 11:45:18 följande:
    Jag har en liten fråga till er som kör vv!! Kakan i reklamen här på FL, är det någon som har recept på den??? Tycker den ser så god ut!! Det är den med choklad & hallon!Tacksam för svar!!!
    Jag är också sugen på den!! Hoppas någon har receptet=)

Ikväll ska vi iväg på möte igen. Har nu kört i en vecka och det har gått strålande!
    Har vägt mig ibland och vågen har visat allt ifrån - 0,3 till -2,1 Ska bli kul att se vad deras våg visar ikväll!
  • tessanpower

Är det någon som har köpt vardagskokboken? Är den bra?

Ska på mitt andra möte på torsdag. Hoppas på mkt viktnedgång. Jag har till och med beställt nya kläder i min nya storlek (målvikten) bara för att bevisa att jag är beredd att bli smal :)

• jackrusselltok
    Carolina1979 skrev 2010-01-18 20:02:29 följande:
    Härligt - grattis! Var det första veckan för dig med?
    Ja det var första veckan för mig. Känner mig jättemotiverad just nu =)
    Elias 080819
  • Anna Panna

Har ikväll testat första receptet i Italien-kokboken, pastan på sid 32 kan varmt rekommenderas - supergod!

• Indiansommar
    MissMary skrev 2010-01-19 14:17:30 följande:
    Jag är också sugen på den!! Hoppas någon har receptet=)Ikväll ska vi iväg på möte igen. Har nu kört i en vecka och det har gått strålande!Har vägt mig ibland och vågen har visat allt ifrån - 0,3 till -2,1 Ska bli kul att se vad deras våg visar ikväll!
    Kan du inte fråga när du går på träffen?? Dom kanske har receptet där?? Dela gärna med dig i så fall
  • MissMary

Nu har jag varit på möte nr 2. Minus 2,5 kg!!! Jag är supernöjd med första veckan!

Hade inte en tanke på att fråga om receptet..

• jackrusselltok
    MissMary skrev 2010-01-19 22:15:22 följande:
    Nu har jag varit på möte nr 2. Minus 2,5 kg!!! Jag är supernöjd med första veckan!Hade inte en tanke på att fråga om receptet..
    Grattis!
    Elias 080819
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna