• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • stockrosen
    Kaxmaja skrev 2010-03-16 19:30:49 följande:
    Ja
    Ja, jag skulle också kunna koppla in till tvn men jag har så bråttom och är rädd för att lillan vaknar
  • Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-16 21:09:44 följande:
    Ja, jag skulle också kunna koppla in till tvn men jag har så bråttom och är rädd för att lillan vaknar
    Alltså vi ser det då det går på tvn Vi streamar inte eller så
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • stockrosen
    Kaxmaja skrev 2010-03-16 21:11:39 följande:
    Alltså vi ser det då det går på tvn Vi streamar inte eller så
    Men då är det inte den senaste säsongen eftersom den ännu inte börjat på svensk tv.
  • Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-16 21:15:39 följande:
    Men då är det inte den senaste säsongen eftersom den ännu inte börjat på svensk tv.
    Jo det är senaste säsongen. Vi bor inte i Sverige
  • stockrosen
    Kaxmaja skrev 2010-03-16 21:20:08 följande:
    AHA!!!! DÅ hänger jag med!
    Jag trodde att du bodde här....Fick för mig att du flyttat hem från Norge eller var det tvärt om?
  • Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-16 21:21:42 följande:
    AHA!!!! DÅ hänger jag med! Jag trodde att du bodde här....Fick för mig att du flyttat hem från Norge eller var det tvärt om?
    Ne vi bor kvar i Norge Lost började sändas förra onsdagen med dubbelavsnitt.
  • Flyssel
    Kaxmaja skrev 2010-03-16 21:20:08 följande:
    Men schyrrebyrre!!!! Är det bara i Sverige som vi lever kvar på medeltiden!!?!?
    Jag väntar fortfarande tålmodigt på första avsnittet...
  • Jessa6

I kväll är det vägning för mig, hoppas på lite ner iallafll, jobbar ju på att få min andra stjärna nu ju....*jag håller tummarna för mig själv*

• Gulletuss
    Jessa6 skrev 2010-03-17 07:40:49 följande:
    I kväll är det vägning för mig, hoppas på lite ner iallafll, jobbar ju på att få min andra stjärna nu ju....*jag håller tummarna för mig själv*
    *håller också tummarna*
  • Kaxmaja
    Jessa6 skrev 2010-03-17 07:40:49 följande:
    Tummarna hållna
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna