• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Kaxmaja
    Flyssel skrev 2010-03-16 11:00:20 följande:
    Det blir man inte mätt på gissar jag... Om du har banan och lättmjölk hemma så kan jag rekommendera att du mixar en banan med 3 dl lättmjölk. Om man låter den mixa ett tag så blir det en riktigt fluffig milkshake och den mättar länge. Det går snabbt att göra och man får energi så man står sig en stund, tills det har lugnat ner sig runt omkring.
    Så som det är just nu känner jag mig inte ett dugg hungrig faktiskt. Men jag vet jua tt jag borde vara de. Men men de kommer väll om ett tag kanske. Nu vill jagb ara lägga mig ner och sova i 100år Livet suger minst sagt. Men men snart är man väll på banan igen
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Tjoho
    Hittar inte vad uncle bens thai curry sås är. Någon som vet?

• Kaxmaja
    Kaxmaja skrev 2010-03-16 17:12:12 följande:
    Tjoho Hittar inte vad uncle bens thai curry sås är. Någon som vet?
    hittat
  • stockrosen
    nyssel:
    jättegrattis till viktminkningen och till vändningen!!!!
  • Flyssel
    stockrosen skrev 2010-03-16 17:39:35 följande:
    nyssel:jättegrattis till viktminkningen och till vändningen!!!!
    Tack!
    Visst har du redan börjat titta på Lost? Kör du med snacks till avsnitten? Jag brukade ju alltid poppa popcorn, men nu kanske jag ska konvertera till gurkstavar istället Jag är inte mycket för snacks annars, men till Lost har det blivit en tradition.
  • Kaxmaja
    Flyssel skrev 2010-03-16 18:19:10 följande:
    Tack! Visst har du redan börjat titta på Lost? Kör du med snacks till avsnitten? Jag brukade ju alltid poppa popcorn, men nu kanske jag ska konvertera till gurkstavar istället Jag är inte mycket för snacks annars, men till Lost har det blivit en tradition.
    Jag gör fruktsallad som tvmys nästan varjekväll{#lang_emotions_embarassed}
  • stockrosen
    Nyssel:
    Nej...jag streamar runt 10 på morgonen medan lillan sover och sonen är på dagis.
    Då SLÄNGER jag mig på datorn och ibland tar jag te och knäckebröd. Jättegott.
    Men oftast är jag så rädd för att hon bara sover en kvart så jag skippar allt runtomrking. Tiden står liksom stilla när det är dags .
    Och imorgon är det nytt avsnitt

Annars är väl gurkstavar okej men jag gillar inte hur gurka smakar nuförtiden. Då tar jag hellre morötter men eftersom jag tittar utan text så hör jag inte vad de säger om jag knaprar på morötter
  • Kaxmaja

Vi följer oxå lost. Men vi ser det på tv. Avsnitt 3 denna vecka

• stockrosen
    Kaxmaja skrev 2010-03-16 18:59:59 följande:
    Vi följer oxå lost. Men vi ser det på tv. Avsnitt 3 denna vecka
     Senaste säsongen eller?
  • Kaxmaja
    stockrosen skrev 2010-03-16 19:26:14 följande:
     Senaste säsongen eller?
    Ja
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna