• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • aleksa98

angelzezzan

jag hade tänkt enligt det nya... e det inte som innan då? e det ngn speciell uträkning som dom gör på vv eller? räcker det inte bara med hur lång man e o vad man väger???
    tack förresten

• Kaxmaja
    aleksa98 skrev 2010-03-14 21:42:01 följande:
    angelzezzan jag hade tänkt enligt det nya... e det inte som innan då? e det ngn speciell uträkning som dom gör på vv eller? räcker det inte bara med hur lång man e o vad man väger??? tack förresten
    Jag vet inte hur de räknar på de nya. Det finns lixom ingen uträkning att följa. Det gjordes i det dolda eller vad man ska säga. Säkert just för att folk inte ska kunna köpa böckerna och köra på egenhand
    Kanske någon annan vet hur man ska räkna jag vet de då inte.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • stockrosen
    Angelzezzan:
    15 är säkert jättebra!
    Klart att du är på banan imorgon igen!

aleksa98:
    jag vet inte heller hur de räknar.
  • aleksa98

angelzezzan

sikka fulingar haha då måste man ju gå dit... jaja får väl göra det, tack iallafall 

• uniMog
    Liljan75 skrev 2010-03-13 23:26:00 följande:
    Om ni tar en liten kaffelatte på stan hur många pp skriver ni då?
    Har för mig att den är 3 eller 4...
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Flyssel

Isch... Vägde mig i förväg idag och ligger på +0,5 kilo sedan förra tisdagen... Nog för att det inte kändes särskilt troligt att jag hade gått ner 2,2 kilo på en vecka då, men det är ändå lite surt när kroppen har kommit ikapp efter magsjukan..

• Flyssel

Hoppla! Det blev -0,8 kilo den här veckan! Jag hade tänkt helt fel med förra veckans vikt, så det blev inte plus som jag hade trott
    Jag har märkt att min vinterjacka, som tidigare satt som ett korvskinn när jag hade en enkel tröja under, nu sitter rätt ledigt när jag har tröja och fleecetröja på mig! Det är värt det attjobba på med checklistan!

ÅH!!! Min dotter vände sig just från rygg till mage för första gången!!! Vilken bra dag detta är!

• Kaxmaja
    Flyssel skrev 2010-03-16 10:38:31 följande:
    Hoppla! Det blev -0,8 kilo den här veckan! Jag hade tänkt helt fel med förra veckans vikt, så det blev inte plus som jag hade trott Jag har märkt att min vinterjacka, som tidigare satt som ett korvskinn när jag hade en enkel tröja under, nu sitter rätt ledigt när jag har tröja och fleecetröja på mig! Det är värt det attjobba på med checklistan! ÅH!!! Min dotter vände sig just från rygg till mage för första gången!!! Vilken bra dag detta är!
    heja heja. Vad duktiga ni är både du och dottern.

Här hemma är det full kaos. Har inte hunnit äta mer än 2 vindruvor idag.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Flyssel
    Kaxmaja skrev 2010-03-16 10:42:40 följande:
    heja heja. Vad duktiga ni är både du och dottern.Här hemma är det full kaos. Har inte hunnit äta mer än 2 vindruvor idag.
    Det blir man inte mätt på gissar jag... Om du har banan och lättmjölk hemma så kan jag rekommendera att du mixar en banan med 3 dl lättmjölk. Om man låter den mixa ett tag så blir det en riktigt fluffig milkshake och den mättar länge. Det går snabbt att göra och man får energi så man står sig en stund, tills det har lugnat ner sig runt omkring.
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna