• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • stockrosen

Håller med om att det är svårare efter några veckor. Idag är jag sååå chockladsugen så jag blir galen. Har ätit 9 st smörgåsrån istället men det kompenserar bara inte.....vissa dagar är tuffa...

• Flyssel

En Latte är ju gjord på en dubbel espresso och resten mjölk. Espresson kanske ger 1 dl vätska på sin höjd och sedan fyller de glaset med mjölk. Antagligen kör de med standardmjölk och det blir säkert 3 dl, alltså åtminstone 5 points.
    Men gott är det!!

• Gulletuss

GRATTIS Angelzezzan!!!! {#lang_emotions_flower}

Jag måste bara få säga att VV är sååå jäkla bra!!!! Det funkar verkligen för mej! Blotta tanken på att jag ska kunna gå ner i vikt har alltid varit tung i sej. Klart att jag alltid har velat gå ner i vikt. Och t.o.m. tänkt "sen, när jag har gått ner i vikt ska jag ... bla bla bla..." Men jag har inte orkat ta tag i det! Jag är ju som sagt jäkligt lat och bekväm av mej. {#lang_emotions_undecided} MEN, nu gör jag det! Och det funkar!!!! {#lang_emotions_laughing}

Jag längtar tills någon säger till mej, "Har du gått ner i vikt?" {#lang_emotions_cool}

Nu kämpar vi vidare tjejer. För vi är så jäääkla BRA!!!!{#lang_emotions_cheers}

• Kaxmaja
    Gulletuss skrev 2010-03-18 09:20:15 följande:
    GRATTIS Angelzezzan!!!! Jag måste bara få säga att VV är sååå jäkla bra!!!! Det funkar verkligen för mej! Blotta tanken på att jag ska kunna gå ner i vikt har alltid varit tung i sej. Klart att jag alltid har velat gå ner i vikt. Och t.o.m. tänkt "sen, när jag har gått ner i vikt ska jag ... bla bla bla..." Men jag har inte orkat ta tag i det! Jag är ju som sagt jäkligt lat och bekväm av mej.  MEN, nu gör jag det! Och det funkar!!!! Jag längtar tills någon säger till mej, "Har du gått ner i vikt?" Nu kämpar vi vidare tjejer. För vi är så jäääkla BRA!!!!
    Tack

Precis så där känner jag med. I löv VV. Som idag jag sma smarra tacor och chokladmousse. Men allt inom min dagliga pointsranson
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Alogotsmamma

Heja dig Lindah!!
    Och grattis på DIN dag!!!

Många kramar från mig.

Ps. Hälsa min gamla granne också ds.

• Gulletuss
    Kaxmaja skrev 2010-03-18 09:24:45 följande:
    TackPrecis så där känner jag med. I löv VV. Som idag jag sma smarra tacor och chokladmousse. Men allt inom min dagliga pointsranson
    Härligt! Ha en fortsatt trevlig födelsedag! {#lang_emotions_sunny}
  • Kaxmaja
    Alogotsmamma skrev 2010-03-18 09:27:35 följande:
    Heja dig Lindah!! Och grattis på DIN dag!!! Många kramar från mig. Ps. Hälsa min gamla granne också ds.
    Tjoho!
    Hänger du oxå här?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • stockrosen
    Kaxmaja skrev 2010-03-18 09:24:45 följande:
    Tack Precis så där känner jag med. I löv VV. Som idag jag sma smarra tacor och chokladmousse. Men allt inom min dagliga pointsranson

Jättegrattis
    !!!!!!!!!!!!
    Håller med om vv. Toppen. Men hua mig vad jobbigt ändå när suget har satt in ordentligt (är inne på 6-te veckan) och jag vet inte hur jag skall hantera det riktigt. Måste nog kolla in den där chockladmouseen
  • Alogotsmamma
    Kaxmaja skrev 2010-03-18 09:29:28 följande:
    Tjoho!Hänger du oxå här?
    Haha, jag finns lite var stans

Var länge sen jag var inne på FL, men har lite hittat tillbaka. Ströläser lite här och lite där...
  • tessanpower

Tack för all peppning! Jag åt både godis och popcorn och har bestämt mig för att gå till vägningen ikväll trots allt, men jag tänker inte väga mig utan bara gå på lektionen och sedan gå till badhuset och träna. Det blir en halvkomprimiss, vill inte stå på vågen och se att jag gått upp lite. Då är det bättre att ta nya tag redan idag och gå iväg till lektionen för att få lite pepp av konsulten. Toppen att ha denna tråden!!!

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna