• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Kaxmaja

Tack snälla ni

Har precis avklarat 20 min zumba. Sitter här och eftersvettas nu

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Gulletuss
    tessanpower skrev 2010-03-18 09:47:48 följande:
    Tack för all peppning! Jag åt både godis och popcorn och har bestämt mig för att gå till vägningen ikväll trots allt, men jag tänker inte väga mig utan bara gå på lektionen och sedan gå till badhuset och träna. Det blir en halvkomprimiss, vill inte stå på vågen och se att jag gått upp lite. Då är det bättre att ta nya tag redan idag och gå iväg till lektionen för att få lite pepp av konsulten. Toppen att ha denna tråden!!!
    Det är rätta takter!!!
  • Baby

Jag åt 6st lösgodisar igår så jag skötte mig ganska bra.
    Var på vägning på förmiddagen idag. +-0. Bläää vad det känns segt men jag hade ju iofs -1,3kg förra veckan så det är väl inget konstigt att det blir trögt på vågen denna veckan men tråkigt känns det iaf.
    Ska försöka sysselsätta bebis med nåt idag så man kanske kan få sig 20-30 minuter på step up brädan med Wii.

• Kaxmaja
    Baby skrev 2010-03-18 11:54:52 följande:
    Jag åt 6st lösgodisar igår så jag skötte mig ganska bra. Var på vägning på förmiddagen idag. +-0. Bläää vad det känns segt men jag hade ju iofs -1,3kg förra veckan så det är väl inget konstigt att det blir trögt på vågen denna veckan men tråkigt känns det iaf. Ska försöka sysselsätta bebis med nåt idag så man kanske kan få sig 20-30 minuter på step up brädan med Wii.
    Försök tänka att +-0 är MYCKE bättre än -0.1
    Hi hi jag testade att få köra step på Wii häromdagen. men Jonatan skulle upp på brädan HELA tiden. Så det var bara att glömma
  • Baby
    Kaxmaja skrev 2010-03-18 12:00:17 följande:
    Försök tänka att +-0 är MYCKE bättre än -0.1Hi hi jag testade att få köra step på Wii häromdagen. men Jonatan skulle upp på brädan HELA tiden. Så det var bara att glömma
    Jo visst är det så men gaaah så segt.

Hoppas du får möjlighet att prova step up på wii nån gång, det är sååå kul. Jag ÄLSKAR det, och jag hatar att träna i övrigt. Men det här är så sjukt kul. Man ser väl ut som en fjant men rackarns, man blir som barn på nytt, hahahaha
  • Kaxmaja
    Baby skrev 2010-03-18 12:02:13 följande:
    Jo visst är det så men gaaah så segt. Hoppas du får möjlighet att prova step up på wii nån gång, det är sååå kul. Jag ÄLSKAR det, och jag hatar att träna i övrigt. Men det här är så sjukt kul. Man ser väl ut som en fjant men rackarns, man blir som barn på nytt, hahahaha
    Jag har testat de. Men d¨å måste jag träna när barnen sover. Jag gillar att göra de då dem är vakna så man kan slappa då de sovar

Och jag blir mer svettig och får upp pulsen mycke mer med Zumba så nu är det de som gäller några veckor framöver
  • Baby
    Kaxmaja skrev 2010-03-18 12:04:56 följande:
    Jag har testat de. Men d¨å måste jag träna när barnen sover. Jag gillar att göra de då dem är vakna så man kan slappa då de sovar Och jag blir mer svettig och får upp pulsen mycke mer med Zumba så nu är det de som gäller några veckor framöver
    Skulle vilja prova det oxå men det är lite för dyrt Men du kan ju kopiera din skiva och sälja till alla oss tjockisar på fl så blir du både rik och smal =)
  • Kaxmaja
    Baby skrev 2010-03-18 12:06:47 följande:
    Skulle vilja prova det oxå men det är lite för dyrt Men du kan ju kopiera din skiva och sälja till alla oss tjockisar på fl så blir du både rik och smal =)
    Ja jag skulle nog inte köpa de. Hade en kpmpis som köpte och råkade skicka en vit skiva till mig
  • Kaxmaja

Det blev en superbra pointsfödelsedag.

Till middag åt jag tortillas
    125gr Strimladkycklingfile stekt med tacokrydda
    1 dl Majs                                                 
    20gr Ost
    Tomat
    Gurka
    Grönsallad
    2 msk ost dip
    Detta intogs i 2 stycken mjuka tortillabröd

Nu i soffan har jag precis smarrat i mig lite vv chokladmousse. Den är nog lite för stark för min smak tror jag. men den gick ner, Tog till och med dubbelportion

18 pp för hela faderittan

• Flyssel

Angelzezzan: Låter toppen, kanske något att satsa på i helgen! Och grattis på födelsedagen!

Svar på tråden Pro Points Viktväktarna