• rock79

Pro Points Viktväktarna

Hallå där!!

Är det någon som vet hur nya Pro Points systemet fungerar hos VV?
    Fick min underbara prins för snart 4 månader sedan och nu MÅSTE jag ta tag i det här med vikten.
    Jag gick upp 8 kilo under graviditeten (vilket jag är otroligt tacksam för) och ner 14 kilo direkt efter. Tyvärr har jag lagt på mig typ 10 kilo igen. Till saken hör den att jag hade väl cirkus en så där 20 kilo för mycket redan INNAN graviditeten{#lang_emotions_frown}.
    SNÄLLA om nån vet något om det nya systemet så svara gärna. Kul om man kan hjälpas åt att nå sina mål.

Gott Nytt År på er alla!! (Själv ska jag frossa en sista kväll, hihihi)

• Svar på tråden Pro Points Viktväktarna
  • Ronjan709
    Kaxmaja skrev 2010-03-18 20:02:05 följande:
    Det blev en superbra pointsfödelsedag. Till middag åt jag tortillas125gr Strimladkycklingfile stekt med tacokrydda1 dl Majs                                                  20gr OstTomatGurka Grönsallad2 msk ost dipDetta intogs i 2 stycken mjuka tortillabrödNu i soffan har jag precis smarrat i mig lite vv chokladmousse. Den är nog lite för stark för min smak tror jag. men den gick ner, Tog till och med dubbelportion 18 pp för hela faderittan
    Grattis!
    Låter jättegott!
    Jag vägde mig i dag o hade visserligen mkt tunnare kläder än vanligt men hade gått ner 1,2 kg sen förra veckan. 0,5 kanske är kläderna men är det 0,7 på en vecka så är det jättebra för att vara mig. Nu börjar jag få hopp om att komma i mina gamla kläder till sommaren igen
  • Kaxmaja
    Liljan75 skrev 2010-03-18 23:03:34 följande:
    Grattis! Låter jättegott! Jag vägde mig i dag o hade visserligen mkt tunnare kläder än vanligt men hade gått ner 1,2 kg sen förra veckan. 0,5 kanske är kläderna men är det 0,7 på en vecka så är det jättebra för att vara mig. Nu börjar jag få hopp om att komma i mina gamla kläder till sommaren igen
    Heja heja

Åhhhh vad jag längtar efter att ta fram smallådan från förrådet.

Den har jag inte sett sedan innan första barnet
    Jag har fått två barn väldigt tätt (15 mån mellan) och har absolut inte gått ner något av amning eller så. Så det är alla de jäkla skit kilona som ska bort nu
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • uniMog

nu förstår jag allas frustration med att plötsligt hamna i jämnviktsläge.. men min vägrar ändra tillbaka till viktminskningsläge vad jag än gör????

I won't turn my life around. Cause I like it upside down
  • Baby

Aj Aj Aj, mina vader har träningsvärk idag efter step up'en igår. 35min kanske va lite mycket att börja med när man inte tränat på 2 veckor. Jag som hade tänkt rida idag... Får se OM det går.

• stockrosen
    Pejgan skrev 2010-03-19 09:38:27 följande:
    nu förstår jag allas frustration med att plötsligt hamna i jämnviktsläge.. men min vägrar ändra tillbaka till viktminskningsläge vad jag än gör????
    Har nog samma problem fast jag ändrat målvikten .
    Igår när jag fyllde i vikten så säger den att det kan gå upp och ner i jämnviktsläget? Vad f'n rent ut sagt. Då går jag förmodligen på fel antal points eller?

Hur skall vi lösa problemet Pejan?
  • Evangeline72

Vad duktiga ni är allihop=). Själv har jag precis hoppas på det nya programmet, är på dag 3 och är hungrig som sjutton *suck*. Men jag ska klara det, måste det!

Jag tänkte fråga er som varit med ett tag, har ni märkt stor skillnad på viktnedgången om ni utnyttjat er veckobonus eller inte? Jag har tänkt använda min på lördag kväll när vi är bortbjudna men blir det väldigt stor skillnad om man gör det eller inte?

Tacksam för svar=)

• stockrosen

Vad tråkigt att du är hungrig! Ät mer frukt så står du dig bättre!

Jag har bara utnyttjat veckobonusen fullt ut en vecka och då gick jag ner ändå men jag går alltid ganska bra i vikt i början av programmet. För skillnaden på hur man levde innan och nu är rätt stor. Sen börjar det alltid bli lite segare för mig.

Det bästa är nog att testa dig fram vad som passar dig!

• blivande fsk lärare

jag kom oxå in på jämnvikt av ngn konstig anlednig, men det vara bara att klicka i att jag vill gå ner i vikt så har den stannat kvar på det... har ni varit in och klickat i den punkten så att det inte står att ni vill behålla eran vikt?

• stockrosen
    blivande fsk lärare skrev 2010-03-19 11:35:38 följande:
    jag kom oxå in på jämnvikt av ngn konstig anlednig, men det vara bara att klicka i att jag vill gå ner i vikt så har den stannat kvar på det... har ni varit in och klickat i den punkten så att det inte står att ni vill behålla eran vikt?
    skall testa.................
  • uniMog
    blivande fsk lärare skrev 2010-03-19 11:35:38 följande:
    var? jag hittar ingenstans att klicka!!
    I won't turn my life around. Cause I like it upside down
Svar på tråden Pro Points Viktväktarna