Karin81: Välkommen välkommen hit till gemenskapen

Jag har ungefär lika mycket vikt att gå ner. Fast jag går på möten för annars kommer jag nog bara fuska om ett tag.
FlikkanZombie: Wohooo, äntligen har du vågat dig hit! Välkommen välkommen till dig med

Hoppas det gått bra för dig och dina points idag! Var på kalas idag och trots det jag mumsade i mig där har jag 8pp kvar idag

Får bli lite lättare middag för jag är ändå inte så hungrig och lite keso och kalkonskinska med citronpeppar till kvällsmat.
Afroditee: Tyvärr är alla dina grejer tack och hej med. Fast går du inte på möten kan du ju kämpa på som förut men går du på möten kommer du få höra om det nya systemet. Det nya är bättre eftersom de nu räknat in protein och kolhydrater i poängen, lite som GI. Att man ska försöka äta sånt som mättar en länge. Sen så har man mer poäng att röra sig med, det minsta är 29st plus att man har minst 34 veckobonuspoäng att använda under helger, under veckan eller om man går på kalas eller nåt. Tanken är att man ska kunna äta rätt mycket för att känna sig mätt hela tiden. Veckobonusen gör att man inte behöver spara undan poäng under veckan och på så sätt sega ihop förbränningen och så är all frukt och frys frukt 0 poäng och nästan alla grönsaker.