Barcelona08 skrev 2010-01-17 16:24:53 följande:
Innerjoin: Nu har de slutat med invägning en halvtimme innan, så står det kl 17.00 börjar vägningen då och lektionen 17.30.
Iaf i min stad.Är det bara jag som känner att man blir lite "manisk" med sina points? Bonussonen fyller år och vi skulle fika, men jag fick panik innan och kände att det inte var värt pointsen och gjorde äpple i micro med vaniljvisp ist a la 2 PP istället för en stor bulle på 8 PP. Även om jag har alla bonuspoints kvar... Är ju ett bra val, men jag är lite rädd att man inte kan "umgås" normalt. Förstår ni vad jag menar...?
Vi har invägning en halvtimme innan, det står 9.30 på hemsidan och då börjar invägningen, själva mötet börjar 10.00, så är nog olika från stad till stad..
MAGU skrev 2010-01-17 16:26:12 följande:
Det är 29 pp för hela rullen (5 pp för 100g). Sen får man ju räkna på det man lägger på pizzan. Jag har valt lite skinka, tonfisk, tomat, lök och champisar!
Ahh vad bra, då vågar jag nog mig på att äta min överblivna pizzabit jag har i frysen, någon som vet hur många pp den tomatsåsen är som är i förpackningen?