• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • RiNan
    Lindis41 skrev 2010-02-10 12:14:13 följande:
    vad kostar dte om man går o väger sig då?? men 150kr per månad va ju billigt ju!!fins det ngn direkt länk??
    Tror de fortfarande har erbjudandet om att första mötet och invägningen är gratis. Det ser du ju på hemisdan. Sen hade de i alla fall när jag blev medlem förra månaden att man fick en månads plusmedlemskap för halva priset, alltså 175kr. Att betala per möte så kostar det 120kr men tar man ett medlemskap för 350kr/mån så får man internettjänsten samt så många möten per vecka som du vill.
  • zazzza
    RiNan skrev 2010-02-10 12:46:01 följande:
    Jaja, det är ju det jag tycker är så konstigt för precis som förut så finns pointsguide och allt annat fast med nya värden. Om du fixar att räkna enligt det gamla systemet nu så borde du verkligen kunna räkna enligt det nya systemet. Inga konstigheter. Hon kanske tyckte att du skulle gå på mötet för att få reda på om bonuspointsen man har/vecka och för att få veta att du inte kan spara points? Detta fixar du lätt själv genom internet!
    står allting där då? kan ja räkna ut mina points? har19 enligt gamla...
    livet kräver omväxling
  • RiNan
    zazzza skrev 2010-02-10 13:01:54 följande:
    står allting där då? kan ja räkna ut mina points? har19 enligt gamla...
    När du blir medlem så får du fylla i uppgifter om dig själv och får points tilldelade. Hur det är med bonuspoitsen vet jag inte, någon som är endast internetmedlem som kan svara?
  • Villemol
    Zazzza:
    Jag var medlem på den "gamla" tiden och är nu endast Onlinemedlem.
    Funkar hur bra som helst!
    Kände mig lite förvirrad till en början men efter ett par dagar så satt det där .
    Man "skriver in sig" på nätet på samma sätt som på mötena och propointsen + bonuspointsen beräknas efter det...
    Du får en checklista på nätet med sökfunktion..superbra!
    Har funkat kanonbra för mig och jag var skeeeptisk till att klara mig utan mötena och den disiplinen de kräver .
  • Lindis41
    Villemol skrev 2010-02-10 16:34:17 följande:
    Zazzza:Jag var medlem på den "gamla" tiden och är nu endast Onlinemedlem.Funkar hur bra som helst!Kände mig lite förvirrad till en början men efter ett par dagar så satt det där .Man "skriver in sig" på nätet på samma sätt som på mötena och propointsen + bonuspointsen beräknas efter det...Du får en checklista på nätet med sökfunktion..superbra!Har funkat kanonbra för mig och jag var skeeeptisk till att klara mig utan mötena och den disiplinen de kräver .
    allt detta känns iaf krångligt har fått för mig det iaf
  • Villemol
    Lindis41 skrev 2010-02-10 17:10:00 följande:
    allt detta känns iaf krångligt har fått för mig det iaf
    Kan kännas lite krångligt till en början men man kommer snabbt in i det...
    Förlorar ju inget på att prova .

Som sagt var lite skeptisk jag med men 4 veckor och -4,5 kg senare så känner jag mig mer än nöjd .
  • zazzza

Tack villemo!!!
    jo ja pratade igen med vv, o de hade nog blivit missförstånd,hon menade om jag bara betala 150:- skulle jag behöva mötet för info... men betalar jag 450 får jag info på onlinen...
    tänkte eftrsom ja är guldmdlem ska ja väl inte betala registreringen, men 300 lär jag betala för att få infon ang propointsräkningen:(   men de är ok bara man fattar det!
    det funkar ju ra med de gamla oxå, men man måsteju hänga med...
    undrar om jag går upp när jag ska byta, kör ju gamlasystemet sen i måndags.......

livet kräver omväxling
  • zazzza

vansinnigt va hungrig ja är!!!!

livet kräver omväxling
  • ebbebulan

idag har jag ätit alldeles för många pp o vp. har varit på friluftsdag med jobbet, var till romme o åkte slalom. hela 39 pp har jag förbrukat idag men så "tjänade" jag in 16 ap på att åka hela dagen så egentligen blev det ett plus.

oj, blev lite rörigt tror jag men ni kanske förstår... 
    såg att det var några som fått +/- 0 den här veckan. det gick inte så bra för mig heller, "bara" -0,2 men alltid något. o så länge man inte ökar i vikt så ska man väl vara glad? 
    ♥ min älskade bula, ebbe 080424 ♥ www.fruganjansson.blogspot.com/
Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints