• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • 1977Maria Therese
    Trollsländan skrev 2010-02-16 13:44:58 följande:
    Det är typ kokostoppar fast pinnar, med vitt kladd i och choklad med kokos utanpå. Så goda när de är kylskåpskalla!
    Det ska jag köpa, jag äter aldrig sött men dessa ska jag köpa {#lang_emotions_kiss}
  • Fjorren

Jippie! -0,8 på min våg imorse!! Det har jag idag firat med en goood semla, hahaha... Och det inom de dagliga propointsen...johohoo...kunde inte bli bättre

(¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 4 februari
  • Lilja07

GRATTIS ni som har gått ner!!!

Trollsländan skrev 2010-02-16 13:14:25 följande:
    Grattis till alla som gått ner! Känner att det gått lite trögt denna vecka, har inte ätit mer än jag ska men har varit sååå sötsugen. Har ätit en del smarrypinnar som 'bara' kostar 1pp per styck. Det dämpar suget en del i alla fall . Får se hur det går i morgon kväll på vägningen, mätte mig i söndags för att se om det händer något. Tiptoes resultat är ju fantastiskt!!!
    mumsigt
    **Mamma till Sanna & Felicia **
  • RiNan
    FlikkanZombie skrev 2010-02-16 08:54:48 följande:
    Va duktiga ni är alla som har gått ner! Och för er som har det lite kämpigt, ge inte upp..ny dag nya möjligheter Idag blir det vägning runt 12 tiden, ska bli spännande...men lite nervös är man allt
    Oh så fint sagt! {#lang_emotions_sunny}
  • Trollsländan
    1977Maria Therese skrev 2010-02-16 17:27:53 följande:
    Det ska jag köpa, jag äter aldrig sött men dessa ska jag köpa
    Jag varnar bara för att de är beroendeframkallande!!!
  • zazzza

ja man kan glädjas när man går ner, för man vet ju att det bli alltid uppförsbackar

livet kräver omväxling
  • Liiza

Hej, första gången jag tittar in.

Har varit med i VV sedan ett år tillbaka, men med en paus på ett par månader. Har nu varit med i två veckor, minus 2,2 första veckan.

Ska väga mig imorron, håll tummarna för en "nolla", det blev lite för mycket med två fester i helgen

Men nya tag

• Fru Allerdahl

Undrar en sak.. hur många propoint frår man äta på ett ungefär & var är minimum per dag? Förr var det ju 18.. Är nyfiken tills jag ska skriva in mig... i Sommar (var alltså med förut men blev "utkastad" pga graviditet)

(¯`°?. ★ Theodore 2/9 -06 ★ Waldemar 27/2 -08 ★ BF 21/6 -10 ★ .?°´¯)
  • mammakalmar

Man har som minst 29 propoints per dag om man väger under 70 kg som man ska äta upp varje dag sedan har man som minst 35 veckobonus propoints som man kan äta upp antingen som lite guldkant varje dag eller om man till exempel ska bort eller så.

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints