• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • 1977Maria Therese

Inte dåligt!!! Jag har gått ner 03kg men nöjd ändå{#lang_emotions_laughing}

• Lilja07
    Trollsländan skrev 2010-02-10 09:08:27 följande:
    Filippa K Lider med dig, har haft mycket magkatarr i mitt  Kokt mat är ju det bästa och att fösöka ta det lugnt. Risdiet verkar fungera för många har dock aldrig provat då det är laktos i det. Hoppas att du mår bättre snart. Grattis till er som lyckats att gå ner i vikt eller har stått still. Som RiNan skrev det kan ju ha hänt mycket med måtten!
    tack
  • Trollsländan

-0.2kg inte upp i varje fall!

• 1977Maria Therese
    Trollsländan skrev 2010-02-10 22:36:39 följande:
    -0.2kg inte upp i varje fall!
    Ja det är det som är så bra mycket eller lite bara det är neråt{#lang_emotions_cool}
  • Lilja07

Grattis alla!!!

Idag ska jag ner till läkaren & se vilket medicin jag ska byta till för magkatarren. Hoppas det blir bra nu så jag får bort smärtan & kan äta annan mat igen

• sockerslav

Invägning idag!

Har hållit mig inom pointsramarna, jag har visserligen nallat på veckobonusen så det borde ju vara nedgång.
    Men igår fick jag ett mindre bakslag och tryckte i mig två nävar med jordnötter. Räknade ut att det var ca 8 pp. Så onödigt. Men så gott. Ja ja, nu finns dom inte längre och kan inte viska på mig där de låg i skålen. (De blev över från i fredags när maken hade kompisar hemma. Jag bad att han skulle slänga dem eller äta upp dem, men när de stått i skåpet ett par dagar kunde jag inte hejda mig längre)
    Svärfar, som också är viktväktare, fyller år idag så direkt efter mötet ska vi gå ut och äta och fira honom. Ska länsa VV på halva sortimentet och slå in i cellofan som present. Haha!
  • RiNan
    Sockerslav: Vilke bra present! På vv här hos oss finns inget att länsa så det är ju tur att du inte bor här. Här har det mesta varit slut ett tag nu.
  • sockerslav

Jag är lite irriterad på min flummiga konsulent. Förra veckan hade hon inte med sig häfte nr 5 för hon skyllde på postgången nu så här i vintertider. Fair enough, inte hennes fel.

Fick nu ett veckomail från henne där hon skriver att hon "glömt" beställa och att det inte alls var postens fel. Förra veckan lovade hon att hon skulle ha  med sig förra veckans häfte. Nu skriver hon att  även glömt att beställa häftet för v 6. *muttrar*
  • tessanpower

Finns det häften efter de första 4 veckorna? Det har inte jag fått.
    Är lite orolig för invägningen ikväll. Var på Burger King till lunch och åt en veg.burgare...hur mkt tror ni jag ska räkna för den? Beställde en sallad till men när jag kom till min plats såg jag att jag hade fått pommes istället :( Men med 2 barn så orkade jag inte gå och tjafsa...åt 3 pommes och sedan bestämde jag mig för att inte äta fler och det gick bra :) Blev mätt ändå!

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints