• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • Lilja07
    1977Maria Therese skrev 2010-02-13 23:09:26 följande:
    Hur har du ont?
    har ont efter jag har ätit, mår illa. Ont på en punkt. Så typiskt magkatarr. Men nu är ja bättre Verkar hjälpa med  2 tabletter!
    Tack!
    tiptoe skrev 2010-02-15 15:26:50 följande:
    Hej alla! Var längesen jag var inne och skrev.. Hur går det för er? Här går det väldigt bra, var inne och vägde mig idag och på 6 veckor har jag nu gått ner 6,6 kg.. För två veckor sen var första gången jag mätte midje måttet och sen dess har det minskat med 9cm.. Å jag har unnat mig väldigt mycket de sista två veckorna då vi dels haft dop för min lilla tjej och dels varit bortbjudna nu i helgen (så det har blivit mycket prinsesstårta ).
    duktig du är!!
    **Mamma till Sanna & Felicia **
  • Cinsaga

Jäklans Tiptoe ..... {#lang_emotions_smile} Det är ju asbra !!! Själv var jag på tjejmiddag i fredags med utgång på krogen, och på dop med smörgåstårta i lördags. Och idag blev det en liten bit bulle på jobbet och ikväll en bit kaka efter middagen hos svärmor ... Imorgon är det födelsedagsfika med semla hos en kompis och på onsdag får vi semla på jobbet, hmmm ... DESSA får jag nog ta mig i kragen och motstå iallafall. Min inspiration är inte på topp om man säger så ... Och på fredag är det after work och på lördag ska jag och sambon ha en utekväll tillsammans och gå ut och äta och dricka drinkar för första gången barnfria på lääääääänge. Och sen har jag sportlov och ska gå hemma med barnen i en vecka. Dags för mera motion alltså ...
    Hoppas på ett smärre mirakel på torsdag morgon när jag väger mig !

För inspirationens skull lägger jag in ett supergott recept i recepttråden, och så hoppas jag att fler hänger på och gör det !

• shoppingfia

Här verkar finnas proffs på propionts, jag är gammal viktväktare men anmälde mig i dag till propoints på nätet. Nu har jag sökt och sökt och kan inte hitta hur många pro pionts det är i hämt mat thainudlar med grönsaker och kyckling, är det någon som vet?

Tack på förhand!
  • zazzza

förra måndag 73,2 idag 69,9 tjohoo.........

livet kräver omväxling
  • FlikkanZombie

Va duktiga ni är alla som har gått ner!
    Och för er som har det lite kämpigt, ge inte upp..ny dag nya möjligheter {#lang_emotions_flower}

Idag blir det vägning runt 12 tiden, ska bli spännande...men lite nervös är man allt

~Saga Elina & Lowa Maria~
  • mammakalmar

Det var vägning idag och det blev -0,9 kg.

Grattis till alla som gått ner och peppning till alla andra.

• Trollsländan

Grattis till alla som gått ner!

Känner att det gått lite trögt denna vecka, har inte ätit mer än jag ska men har varit sååå sötsugen. Har ätit en del smarrypinnar som 'bara' kostar 1pp per styck. Det dämpar suget en del i alla fall . Får se hur det går i morgon kväll på vägningen, mätte mig i söndags för att se om det händer något.
    Tiptoes resultat är ju fantastiskt!!!

• 1977Maria Therese
    Trollsländan skrev 2010-02-16 13:14:25 följande:
    Grattis till alla som gått ner! Känner att det gått lite trögt denna vecka, har inte ätit mer än jag ska men har varit sååå sötsugen. Har ätit en del smarrypinnar som 'bara' kostar 1pp per styck. Det dämpar suget en del i alla fall . Får se hur det går i morgon kväll på vägningen, mätte mig i söndags för att se om det händer något. Tiptoes resultat är ju fantastiskt!!!
    Vad är smarrypnnar?
  • Trollsländan

Det är typ kokostoppar fast pinnar, med vitt kladd i och choklad med kokos utanpå. Så goda när de är kylskåpskalla!

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints