• Lilja07

Viktväktartråden med ProPoints

Någon mer som ska börja eller har börjat med VV ProPoints?
    Någon som vill vara med & följas åt?

Jag ska börja nu i dagarna.  Vi stöttar & hjälps åt, byter recept osv.

**Mamma till Sanna & Felicia **
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 21:06
    Här är recepttråden. Skriv gärna in era goda recept!

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m50070044.html
  • Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints
  • 1977Maria Therese
    Filippa K skrev 2010-02-13 21:48:15 följande:
    Läkaren sa att jag skulle få ul sex-åtta veckor efter det hände...Så jag hoppas de hör av sig om en tid
  • Lilja07

hoppas du snart mår bättre =)

**Mamma till Sanna & Felicia **
  • 1977Maria Therese
    Filippa K skrev 2010-02-13 22:45:06 följande:
    hoppas du snart mår bättre =)
    Hur har du ont?
  • Karin 81

Vägde mig igår, minus 0,4 kg... jättenöjd! Hade två dagar förra veckan som spårade ur med semlor och mackor och annat mindre lämpligt. Misstänker att jag överskred veckobonusen och allt. Totalt 3,1 kg nu, känns bra!

• Trollsländan
    Karin 81 skrev 2010-02-14 09:56:10 följande:
    Vägde mig igår, minus 0,4 kg... jättenöjd! Hade två dagar förra veckan som spårade ur med semlor och mackor och annat mindre lämpligt. Misstänker att jag överskred veckobonusen och allt. Totalt 3,1 kg nu, känns bra!
    Kul, och dessutom första stjärnan då! Grattis!
  • Mumu

Klappa mig lite på axeln! Har haft kalas här idag, med chokladbollar, jättegoda dajmkakor, kladdmuffins, kolakakor och min favorit; marängsviss. Och jag tog... en kopp te! Jag hade inte förbjudit mig själv, utan tänkte att jag väl fick plocka av veckobonusen, men det gick jättebra att avstå. Jag är stolt!

Bäst just nu: HIMYM
  • Mian80
    Mumu skrev 2010-02-14 16:43:06 följande:
    Klappa mig lite på axeln! Har haft kalas här idag, med chokladbollar, jättegoda dajmkakor, kladdmuffins, kolakakor och min favorit; marängsviss. Och jag tog... en kopp te! Jag hade inte förbjudit mig själv, utan tänkte att jag väl fick plocka av veckobonusen, men det gick jättebra att avstå. Jag är stolt!
    Ger dig en klapp jag med.  
    Jag hade inte samma karaktär igår, det åkte ner ca 1/2 påse godissnören, fast jag tillät mig det så det var ok ändå.
  • Majlo

Hej

Usch jag har MEGAsvullat hela helgen!!!
    Därför hoppar jag över att väga mig idag väntar tills nästa vecka
    Tyvärr ;) fyller min mamma 55 imorgon så då ska vi dit och äta smörgåstårta!!!!!
    Men idag blir det inget extra iallafall
  • tiptoe

Hej alla!
    Var längesen jag var inne och skrev.. Hur går det för er? Här går det väldigt bra, var inne och vägde mig idag och på 6 veckor har jag nu gått ner 6,6 kg.. För två veckor sen var första gången jag mätte midje måttet och sen dess har det minskat med 9cm.. Å jag har unnat mig väldigt mycket de sista två veckorna då vi dels haft dop för min lilla tjej och dels varit bortbjudna nu i helgen (så det har blivit mycket prinsesstårta ).

• 1977Maria Therese

Hittade recept på smala semlor {#lang_emotions_laughing} Ska göra 14 st ikväll {#lang_emotions_cheers} Eller semmeltårta, det har jag aldrig hört om tidigare.

Svar på tråden Viktväktartråden med ProPoints