• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Men Zeke! Ska du sova redan

• Majblomma12

God natt, Zeke! (varför så tidigt i säng numera? )

• Fröken positiv

Hej tjejer!
    *sjunger* Jag är ute när gumman min är inne...

• Majblomma12

Hej FP!
    Har du återfått energi? Eller är du fortfarande död på kvällarna? Jag ska erkänna, jag börjar snegla på klockan och längta efter sängen. Dädstrött...

• Hstintan

Va! Är du pigg och Zeke trött? Omvända världen?

• Hstintan

ja, ack ni gravida kvinnor. Sova så tidigt. Själv ska jag nog gå ner och måla lite innan jag kryper till kojs. Och skriva dagbok.

• Majblomma12

Stintan, det är bedrövligt! Jag som varit värsta nattugllan, fått tvinga mig i säng vid tolv- halv ett. Nu nannar jag gärna vid halv tio.

• Fröken positiv

Jag sa inte att jag var pigg, bara att jag var här
    Ska alldeles strax krypa ner. Drar mig lite för att somna efter den senaste tidens mardrömmar. Inte kul men det tillhör spelet. Ännu ett av graviditetens under
    Men jag kan ju inte gå och lägga mig utan att titta till er mina små pussgurkor

• Majblomma12

Jag har ännu inte drömt något om graviditeten. Konstigt...

• Hstintan

Det tackar vi för, FP!

Måste vara skönt att slippa de groteska drömmarna. Prickens tog ju priset

Säger gnatt till mina gravida vänner och tackar för stunden jag fick

Nu ska det kreeras lite. En annan har ju överskottsenergi...

puss.

Svar på tråden Dansar med vargar!