• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pandy

det är lite komiskt för förut när jag var gravid var det inte så poppis att prata om graviditets symtom i kraktråden, men nu pratas det bara om det..
    jag tycker ju bara det är kul, men det blir som det är skillnad på folk och folk..

JAAA jag ska knipa käft!!! hoppas ingen tog illa upp..jag bara tänkte på det
    kram alla!

• Majblomma12

Sorry Pandy, ska genast sluta. Menade inte att babbla på om det, men LL och jag är i samma sits. Prata på om annat du i stället, så går jag och vilar lite. Och du, eftersom du tar upp det så stör du ju dig, annars skulle du inte ha sagt nåt!

• Liten Leo

Pandy! Tyst med dig! Klart att det är skillnad på folk å folk!

Skämt åsido, jag förstår vad du menar. Nu är så många gravida här att man liksom bara dras med av farten

Men det är klart att man ska tassa lite försiktigt. Jag själv är en typisk "fnysare" åt åkommor av olika slag tills jag sedan i söndags inte kunde gå... Sent ska syndarna vakna...

• Pandy

jag och pricken var ju i samma sits förut...

misstänkte att du åsnan skulle ta åt dej.. men det är ju sant det jag säger. och jag skrev att jag bara tycker det är roligt om du läser ovan. hoppas du inte blir sur, men det är ju risk för det. jag vill gärna prata om graviditeter för det betyder att många här är lyckliga och nått sitt mål. och man kan ju inte vrida tillbaka tiden vad som sagts förut, men jag tänkte bara att om det är nåt liknande sen så....

• Pandy

jag tänkte oxå att alla i denna tråd är ju inte gravida..vi fick ju ha en krakgravid tråd förut vi som var gravida för att inte prata så mycket om det med de icke gravida.

• Liten Leo

Åhå... det visste jag inte... en egen tråd alltså? Ja, det är mycket som jag inte hängt med i märker jag...

Nu sitter jag och ser på tv och är förundrad över alla dessa program man inte visste om existerade... TV-shops utbud och div tävlingsprogram med rebus och ord...
    Kan inte vara höga tittarsiffror på dessa.

• Pandy

så var det.. men det blir nog lite annorlunda nu när nästan alla lyckats och det är ju fantastiskt!!!!

• Pandy

ja jag är ju mammaledig och ser både det ena och det andra på tv,n...

• AnnaMia75

Liten Leo
    Visst är det helt otroligt vilka program som sänds. Kan de inte visa lite bra filmer istället så att man har nåt att göra en sån här dag när det ösregnar ute! Grattis till graviditeten. Hoppas du mår bra.

• Liten Leo

Ja, en film skulle inte vara tokig! Nu får jag hålla till godo med Dr Phil. Helt plötsligt känns det om ett kvalitetsprogram när man sett sig trött på "Days of our lifes"

Tack för gratulationerna!

Svar på tråden Dansar med vargar!