• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Gnatt Stintan!

Ior: Tröttheten har gått över något, började bättra sig för ett par veckor sedan. Då jag var ca 24-25:e veckan så det är bara att sova på. Har också varit värsta nattugglan men det är slut på det nu

• Fröken positiv

Ser att du har mått illa idag också. Jag synar ditt illamående och höjer med en halsbränna

• Majblomma12

Min gulle gubbe tittade plötsligt upp från datorn och sa "det känns ju som det är evigheter till juni, ju". Han är så söt, han är VERKLIGEN lycklig över det här. Om ni kände honom skulle ni förstå hur stort det är, att han pratar så mycket om detta, han är normalt väldigt kontrollerad och cool. Men inte nu. Han bara går och ler och myser och är lycklig. Älsklingen...

• Fröken positiv

Så underbart! Vänta bara tills det börjar sparka Ior. Då kommer han att sitta som fastlimmad vid din mage
    Zeke får jag tvinga känna på magen efter sparkarna. Han hatar gravidmagar. De får honom att rysa. Kan inte vara lätt att ligga brevid en strandad val varje natt. J
    Jag tycker att han klarar situationen riktigt bra

• Majblomma12

Nej, nu ger jag upp för i kväll. Ingen Java heller... God natt, alla, dröm sött utan obehagliga inslag nu. Dröm om blommor, bebisdoft och sommar. KRAM

• Fröken positiv

Tack vännen min!
    Må din morgondag vara fri från spyor och illamående.

Gnatt alla tappra kvinnor!

• Amadea

God morgon alla min vänner!
    Förkylningen vill visst stanna hos mig
    Men i morgon är det fredag & då får jag åka hem så skit i förkylningen

Kostiga drömmar känner jag till. Drömmde att jag födde en bebisdocka & att den sedan efter en stund förvandlades till en riktigt bebis.
    I natt drömde jag att maken var otrogen usch för att vakna & vara 35 mil bort från honom.

Jag släcker lampan för att sova mellan 20:30-21 om kvällarna, i alla fall när jag är borta hemifrån. Här ska det minsann sovas Vaken kan jag vara hemma

• Liten Leo

God morgon alla krakar!

Jag har varit lite "off" från kraktråden. Ryggen har blivit så illa med tilltagande smärtor. Ibland bara viker sig benen och jag skriker rakt ut av smärta. Sjukgymnasten var helt inne på diskarna i ryggen men igår var jag tvungen att akut åka till läkaren och efter att han knackat igenom alla nerver ock leder så sa han att jag hade kraftig foglossning. Jag trodde att det skulle komma senare och sitta i bäckenbotten och inte som hos mig i korsryggen, men tydligen kan det komma när som helst och sitta lite överallt. Jag kan inte gå upprätt. Ser ut som en fällkniv...

Nu är jag hemma och ordinerad vila tills på måndag då jag har en ny läkartid på MVC.

Håhå jaja... Men mer tid för FL då

• Majblomma12

Huga!
    Är lite orolig för hur min rygg (rent allmänt) ska klara graviditeten. Har ju ganska lång och klen rygg sedan tidigare, farsan är likadan, han har haft flera ryggskott. Lagom kul att få det.

Hoppas det blir bättre (kan det bli bättre?) och att du ändå kan komma på Skansen. Annars får du låna rullstol så får gubben din köra runt dig!

Svar på tråden Dansar med vargar!