• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Linkan71

Vill bara säga att det är kul att så många är gravid nu. Tina

• Linkan71

Ville bara säga hej men det verkar som om vissa inte är välkommen här längre synd att det blivit så. För som LL skrev ett par sidor bakåt det är trots allt lättare att glädjas med er när man vet att ni har kämpat som ni gjort. Kram Tina

PS. Ett försök att lägga allt tjafs bakom oss från min sida i alla fall.

• Java

hej svejs
    Ior: jag var ju på krogen igår kväll!! första ggr sedan ca 1 år tillbaka. Nja kul faktiskt! men det berodde mest på sällskapet som var lite nja. Men ikväll är jag här.

Men du var i gått sällskap igår kväll iaf åsnan. Det var år och dag sedan jag lyckades med att vara online samtidigt som tex Stintan och FP...kanske läge för en sådan kväll idag!?

LL:kul att se dig här. Håller med om att man blir gladare då ivf:arna blir gravda. kanske inte så konstigt med allt vad vi går/gått igenom. Tycker nästan att vi alla är bevis på att mirakel kan inträffa!!

Ja, det är verkligen jättekul att vi har 2 nya ruvare så. Fia2 redan i morgon!!

Nu blir det spagetti och köttfärssås. slurp

• Fröken positiv

Tillbaka efter en hej dundrande måltid. Mätt och glad

Hej Tina! Roligt att se dig igen. Hur mår du?

Java: Springer du iväg nu när jag kommer? Skynda dig tillbaka. Jag ska försöka hålla vargen borta så att VI kan prata ett tag

• PuhTiger

Trillar in och önskar alla goa fl:are en 3vlig allhelgonahelg!
    KRAM

• Zeke sur

Får stämma in med FP och övriga här pratar vi om det vi känner för och ALLA som har något att tillföra är välkomna.
    Ha det gott!!

Ha det gott alla goa krakisar!

• Java

FP: min make ropade också att maten var klar. Så då ilar snabbare än snabbast! och nu är du off igen äter som en HÄST!!! fattar inte hur detta skall sluta!?

zeke: lot of love - din beundrarinna

PT: ha en bästans helg du med!! f.ö kom det 2 grabbar i måndags och körde "bus eller godis"!! men jag sa till dom att de var knappt en vecka för tidiga. Så nått godis blev de icke för dom.

Anars blir det FL fri helg för mig. Skall hälsa på hos Hugos mormor och morfar i helgen. Ses på söndag. Kram alla

• Fröken positiv

Hallå Jaaaavaaa!
    Du springer hela tiden när jag dyker upp *sniffar mig själv misstänksamt i armhålorna*

• Pandy

jag tycker oxå att man ska prata vad man känner för. Jag fick inte det förut, men det är skit i samma. Det låter så barnsligt av mig att skriva vad jag inte fick..
    jag förväntade mig inte så mycket diskution av mitt inlägg..eller respons eller hur man säger...

Linkan71: klart alla är välkomna.. inget snack om saken!!! Det är väl så eller????........

Svar på tråden Dansar med vargar!