• Mackenzie Grace

USA tråden!

USA tråden, going strong!

Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

Föregående trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m48150328.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45913419.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

PRESENTATIONS TRÅDAR

Nr. 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

Nr. 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

Nr. 3
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

Nr. 4
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 17:11
    Tråd för alla som är intresserade att flytta till USA;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 05:38
    För oss som vill bli amerikansk medborgare;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m53324942.html
  • Svar på tråden USA tråden!
  • julmusten

Ah, lycka till saargr. Kanske jag kan ta tag i det dar nu med nar vi skall deklarera och forhoppningsvis fa tillbaka lite pengar?? A andra sidan skall vi aka skidor i mars, och jag vill till Sverige i sommar och sant. Vi far se, kanske jag kan vanta till i host?

Forresten sa laste jag pa nan blog skriven av en Mormon, (eller om han/hon var ex-mormon, jag vet inte, personen var i alla fall uppvuxen som Mormon i Utah), att alla Mormoner scrap bookar!! Nu nar du sager att de ar kanda for Jellomatlagning sa laggs fordomarna pa lager kanner jag.

• rasajj
    julmusten skrev 2010-01-25 03:26:24 följande:
    Ah, lycka till saargr. Kanske jag kan ta tag i det dar nu med nar vi skall deklarera och forhoppningsvis fa tillbaka lite pengar?? A andra sidan skall vi aka skidor i mars, och jag vill till Sverige i sommar och sant. Vi far se, kanske jag kan vanta till i host?Forresten sa laste jag pa nan blog skriven av en Mormon, (eller om han/hon var ex-mormon, jag vet inte, personen var i alla fall uppvuxen som Mormon i Utah), att alla Mormoner scrap bookar!! Nu nar du sager att de ar kanda for Jellomatlagning sa laggs fordomarna pa lager kanner jag.
    ja.. Scrapbooking ar nagot mycket viktigt.. Tydligen.. Kanner ju att nar man raknar upp alla 'fordomar' sa ar jag nog varken svensk eller mormon Jag fick scrapbooking bocker till pojkarna pa deras babyshower. jag gjorde pliktskyldigt nan sida i varje, men sedan har det inte blivit nagot mer.. Och de ar ju 8 ar nu Men det ar MANGA i kyrkan som haller pa med det. Och det ar ju kul att de har en hobby de gillar
    'The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so.'
  • MrsMcGlaun

Ojojoj Saargr vad du har en massa fördomar att leva upp till {#lang_emotions_wink}

Det här med Scrap booking är någonting jag aldrig kommit mig för att göra. Jag som annars älskar att pyssla. Men nej, sorry,jag tycker att det verkar så meningslöst.

McLovin- (jo då, jag håller med Charly och ser ingenting annat framför mig än just McLovin) Mackenzie Grace är nog den i tråden som kommer bo i närheten av Er. Tror dom är på G att flytta till grannstaten Louisiana inom kort.(vi bor båda i Houston just nu)

• southernbelle
    MrsMcGlaun skrev 2010-01-25 03:35:42 följande:
    Ojojoj Saargr vad du har en massa fördomar att leva upp till Det här med Scrap booking är någonting jag aldrig kommit mig för att göra. Jag som annars älskar att pyssla. Men nej, sorry,jag tycker att det verkar så meningslöst. McLovin- (jo då, jag håller med Charly och ser ingenting annat framför mig än just McLovin) Mackenzie Grace är nog den i tråden som kommer bo i närheten av Er. Tror dom är på G att flytta till grannstaten Louisiana inom kort.(vi bor båda i Houston just nu)
    Är du en mindreader...Jag tänkte McLovin men vågade inte skriva det, men så var det någon annan som skrev det. Antar att du tänkte att det var en parallel som jag skulle kunna göra..hahahahah
  • julmusten

Jag gillar att gora kort, men jag vet inte om det kvalificerar som scrap booking. Att satta ihop kort sa att de ser snygga ut i ett album ar inte alls min grej dock. Det ar min man som ser till att alla vara kort hamnar i album och liknande. Jag bryr mig inte alls.

Hans syster ar gravid nu, och hon har packat ner ett album pa sin forstfodda att ha med sig till sjukhuset. Inte for att hon kommer sakna honom sarskilt mycket, utan for att kunna jamfora barnen. I boken star tydligen alla matt och sant. Jag sag nog ut som en fagelholk nar hon glatt berattade detta for hon borjade snabbt prata om nat annat. Jag fattar bara inte sant dar. Jag kommer pa ett ungefar ihag hur stor Ella var, och inte fan tankte jag ligga pa sjukhuset och jamfora. Da lag och knaprade medicin och tittade pa TV och forsokte amma typ.

• MrsMcGlaun
    southernbelle skrev 2010-01-25 03:39:07 följande:
    Är du en mindreader...Jag tänkte McLovin men vågade inte skriva det, men så var det någon annan som skrev det. Antar att du tänkte att det var en parallel som jag skulle kunna göra..hahahahah
     MÄH, vem var det som skev det då???

Kikar.....Mealla var det jue! (sowwy)

Yes, watch out...I have TRUE powers{#lang_emotions_djavulsk}
  • julmusten

Haha, Superbad ar pa FX just nu ju.

• julmusten

Forresten saargr, sa tycker jag att ditt namn gor dig svenskare an svenskast. Hur manga amerikaner kan saga att de har ett namn med prickar i???

Ah, jag borde val ga och lagga mig nu. Eftersom Finn sover nastan hela natterna nu sa glommer jag av mig och stannar uppe tills jag stupar i stallet for att bara ga och lagga mig nar jag borde med tanke pa att jag kommer bli vackt for att ga upp om 8 timmar, (nagra fler ganger lar jag nog bli vackt under natten, men da sa somnar vi om ar tanken).

• Hjartesjalen

Vi har atit pizza, o efter det var det som om nagon slog mig riktigt hart i huvudet for jag skulle kunna somna staende ratt upp!

• louisianalovin

Hahahahahaha! Jag trivs redan här!

Call me:

McLovin! Inget fel med det inte.

Svar på tråden USA tråden!