• Mackenzie Grace

USA tråden!

USA tråden, going strong!

Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

Föregående trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m48150328.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45913419.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

PRESENTATIONS TRÅDAR

Nr. 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

Nr. 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

Nr. 3
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

Nr. 4
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 17:11
    Tråd för alla som är intresserade att flytta till USA;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 05:38
    För oss som vill bli amerikansk medborgare;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m53324942.html
  • Svar på tråden USA tråden!
  • Hjartesjalen
    MrsMcGlaun skrev 2010-01-25 02:16:44 följande:
    Yuck, Chicken noodle soup får Ni behålla för er själv. No worries!!Mac n Cheese kan du också få behålla Madde, det smakar torkad spya typ..
    Haha! Alltsa......Mac n Cheese i "kartong" fy f......n va labbigt! men att gora det sjalv e en heeeelt annan femma, da talar vi riktiga ostar o riktiga maccaroner!!!{#lang_emotions_sunny}
  • MrsMcGlaun
    Hjartesjalen skrev 2010-01-25 03:58:39 följande:
    Haha! Alltsa......Mac n Cheese i "kartong" fy f......n va labbigt! men att gora det sjalv e en heeeelt annan femma, da talar vi riktiga ostar o riktiga maccaroner!!!
    I don't do cheese. Iallafall inte oranga ostar.

Ost och vin går bra, men som sagt ingenting som är the color orange.

Vi åt också Pizza idag plus en molten chocolate cake från Dominos. Pizzan hade jag kunnat skippa, men dominos molten cake är snuskigt god (tyvärr).

Shit vad trött jag är på fotboll. Vi INTE att the Saints ska vinna,men jag gillar inte Brett Favre heller. Däremot skulle jag vilja kolla på Big love och Desperate Houswifes (om det nu är på idag, man vet ju aldrig med all sport och galor går sänds)
  • LAMadde
    Hjartesjalen skrev 2010-01-25 03:58:39 följande:
    Haha! Alltsa......Mac n Cheese i "kartong" fy f......n va labbigt! men att gora det sjalv e en heeeelt annan femma, da talar vi riktiga ostar o riktiga maccaroner!!!
    Sån i kartong har jag gjort till abbie några ggr, men som sagt sån man gör själv i ugnen lr så som serveras på restaurang (inte på the kids menu haha) är gottigott. Jag är dock laktosintollerant så det blir inte så mycke sånt för mig..
  • MrsMcGlaun
    LAMadde skrev 2010-01-25 04:09:08 följande:
    Sån i kartong har jag gjort till abbie några ggr, men som sagt sån man gör själv i ugnen lr så som serveras på restaurang (inte på the kids menu haha) är gottigott. Jag är dock laktosintollerant så det blir inte så mycke sånt för mig..
    Om det är vita ostar som använts kan jag äta det.
    När jag fixar Mac n Cheese till Collin och Kalissa så måste jag nästan hålla för näsan. Värst är ändå de där "easy mac" burkarna som barnen kan göra i micron.

Jag pallar heller inte mjölkprodukter.
  • EL I

Skrev fel, menade inte 30 grader på sommaren utan året runt.
    Ja 30 grader på sommaren är ju svårt förstår jag   men tänkte mer liksom att det är typ 35 grader varje dag större delen av året, det skulle jag inte palla.

Ok men då vet jag lite mer.

Ni som är här i tråden, har ni amerikanska partners eller hur kommer det sig att ni hamnade i USA?

• Hjartesjalen
    MrsMcGlaun skrev 2010-01-25 04:04:09 följande:
    I don't do cheese. Iallafall inte oranga ostar.Ost och vin går bra, men som sagt ingenting som är the color orange.Vi åt också Pizza idag plus en molten chocolate cake från Dominos. Pizzan hade jag kunnat skippa, men dominos molten cake är snuskigt god (tyvärr).Shit vad trött jag är på fotboll. Vi INTE att the Saints ska vinna,men jag gillar inte Brett Favre heller. Däremot skulle jag vilja kolla på Big love och Desperate Houswifes (om det nu är på idag, man vet ju aldrig med all sport och galor går sänds)
    Men da far du ata "vita" ostar, o dom e lika goa dom vett la du!!{#lang_emotions_tongue_out}

Mmmm den dar molten chocolate caken kunde du ju ha skickat hit! Yummy!!
  • Hjartesjalen
    LAMadde skrev 2010-01-25 04:09:08 följande:
    Ja, Steven gillar den i kartong......hmmmm...o jag har atit den, men jag kan riktigt kanna smaken av kemikalier i den....hua!
  • Hjartesjalen
    MrsMcGlaun skrev 2010-01-25 04:13:09 följande:
    Jag pallar heller inte mjölkprodukter.
    Inte jag heller, men anda ster jag ost for jag kan inte leva utan det, o sa ater jag fil eller som det sa fint heter har "Kefir" o youghurt. Soyamjolk har jag lart mig anvanda.
  • Hjartesjalen
    EL I skrev 2010-01-25 04:20:29 följande:
    Skrev fel, menade inte 30 grader på sommaren utan året runt.Ja 30 grader på sommaren är ju svårt förstår jag   men tänkte mer liksom att det är typ 35 grader varje dag större delen av året, det skulle jag inte palla.Ok men då vet jag lite mer.Ni som är här i tråden, har ni amerikanska partners eller hur kommer det sig att ni hamnade i USA?
    Japp, min man ar Amerikan, o det e den enda anledningen till att jag hamnade anda har borta{#lang_emotions_smile}
  • Rhino

me ♥ cheese

De flesta här inne har en amerikansk man, men förutom de se har svenska män så finns det även några andra nationaliteter. Men, mest "svensk fru, amerikansk man". Vi har även en svensk man med en amerikansk fru. han har fått smeknamnet Guldhamstern.

Well, you know, my ancestry isn't all hamster. I'm one-sixteenth wolf with, you know, a little wolverine in there somewhere...
Svar på tråden USA tråden!