• Plogen

bf-juni västerås

Välkommen subj4401! Det stämmer att Danshuset har utökat med en till tid. Det var så mycket folk på första passet, säkert över 30 personer, så från och med torsdag 4/2 kommer det även att vara ett pass kl 17.45-19. Båda passen är alltså på torsdagar.

Det du sa om att du använde yogan under förlossningen lät jätteintressant! Kan du berätta mer? Eller haka på våra träffar så kan du berätta då! Vi håller på och försöker få fram ett datum i februari som passar så många som möjligt. Skriv upp dig!

• Plogen

HippYgirl: det där stället på Ängsgärdet lät ju jättebra! Jag tänker också köpa en hel del begagnat, och det verkade ju vara bra priser!

• Plogen

subj4401: yogan på Danshuset kostar 590 kr för sex gånger. Dom vill att man betalar före andra tillfället så jag tror inte att man kan betala per gång.

Det har alltså redan varit två tillfällen av första omgången men det bästa är att dom kommer att ha tre omgångar av gravidyogan under våren. Det blir alltså totalt 18 yogatillfällen om man går på alla tre omgångarna. Varje omgång kostar alltså 590 kr.

Läs mer här: www.danshuset.nu/

• Plogen

Välkommen shia! Ja, det stämmer, vi på den här tråden ska ha i maj eller juni. Några av oss har redan träffats en gång och nu håller vi på och planerar in träff 2 och 3.  

subj4401: det bästa är nog som du skriver att ringa till Danshuset och höra. Och ja, hon går igenom övningar för värkarbetet, i alla fall så visade hon två sådana i torsdags.

Nihao: kul att du också ser gravid ut nu! Du och jag har ju datumen efter varandra, och du var ju så himla smal när vi sågs på Spicy hot, så jag kände mig onormalt tjock! Hur mycket har du gått upp? Jag har gått upp hela 8 kg.

Angående yogan: jag tycker ju förstås att det är värt pengarna men jag är väl lite "partisk" eftersom jag tränade vanlig yoga innan jag blev gravid och gillade det jättemycket.

• Plogen

Hej allihop! Jag kan antagligen komma även till träffen nu på söndag.

Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,swweetiie, Sara, happy73, Plogen
    Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, swweetiie, Sara, Plogen, happy73

shia: det är klart du ska haka på våra träffar!

subj4401: det låter ju kanonbra hur du använde yogan under förlossningen! Kul att du anmält dig till danshuset, då kommer vi ses där! Vill inte du också komma på nån av våra träffar?

• Plogen

Välkommen perni80!

Jag är en av dom som går på gravidyogan på danshuset! Om jag kommer ihåg rätt så är vi tre här på tråden som går; jag, Bezilia och subj4401. Jag ska gå i tidiga gruppen, men jag tror att Bezilia ska gå i den sena gruppen.

Vi ses!

• Plogen

HippYgirl: så du fixar fika till oss allihop, det var inte dåligt må jag säga! Vi blir ju rätt många... Vi får väl turas om så att alla får bjuda sen.

Ska bli jättekul att ses igen!

• Plogen

Tack för idag Elin och ni andra! Jättekul att träffa er allihop, och toppen med tips om barnvagnar och skötbord mm. Ser redan fram emot nästa träff!

Kram på er!

• Plogen

Hej MaraFara! Tråkigt att du inte hade nån bra dag igår, hoppas du kan komma på nästa träff!

Intressant med profylaxkursen! Var är den? Jag funderar också på att gå en sån, men jag vet inte var det finns.

• Plogen
    {#lang_emotions_coffee}  Fika 28/2 {#lang_emotions_coffee}

Happy73
    Angeni
    HippYgirl
    MumsMaräng
    (Sussi81)
    Bezilia
    perni80
    Nihao
    Vikh
    Plogen

Kul att vi verkar bli så många! Snart får vi hyra lokal!

Var hos BM igår. När jag beklagade mig över att jag redan gått upp 10 kg sa hon: "du kommer nog gå upp 25 kg totalt". Känns sisådär. Är det bara jag som har gått upp så här mycket?

shia: Jag frågade min BM om föräldrautbildning och hon sa att vi kommer att bli kallade lite längre fram i vår. 
Svar på tråden bf-juni västerås