• Plogen

bf-juni västerås

Hej alla! Skönt att höra att det är fler än jag som gått upp en del i vikt! Mamma gick upp 20 kg med mig, och jag vägde "bara" 3400, så jag hoppas att history will repeat itself...

Nu ska vi strax lämna ifrån oss vår nya älskling, vovven. Det har varit jättekul att prova på hundlivet, och mannen vill nu köpa en border collie... Inte helt otippat. Vi har läst på svenska vallhundsklubben att dom egentligen inte rekommenderar border collie som sällskapshund, men denna individ verkar må toppenbra så länge han får mycket promenader och sök-lekar. Men det blir inget hundköp i år i alla fall, mitt fokus ligger på annat håll!

Skuggspel: Grattis till huset! Det är så spännande med husköp! När får ni tillträde?

• Plogen

lady of baqueta: tack för inbjudan, det ska bli jättekul!

• Plogen

Vad roligt att det var så många som hade erfarenhet av border collies! Det verkar vara en jättemysig ras, men jag tror också att dom behöver en hel del stimulans, så som förstahund är det kanske inte helt lämpligt.

BB-väska: jättebra med tips från er som är mer erfarna på detta område! Är det nån som vet vad som gäller med mobiler? Och dator? Får man ta med det?

• Plogen

Tusen tack för idag Lady Baqueta! Vilket jobb du lagt ner på mat och bakverk! Jättegott!

Verligen jättekul att träffa er allihop igen! Och Happy: bara bra att du pratar på, vi som inte har så mycket barnerfarenhet lyssnar gärna!

Bezilia: bra att veta vad man inte ska göra med kompostpåsen!

• Plogen

Hej allihop!

Jag har också svårt lite svårt att få plats med 15 pers hemma, så att ta en fika på stan tycker jag låter som en bra idé!

Nihao: jag tycker också att det verkar lite läskigt med epidural, men det är ju så himla svårt att föreställa sig smärtan så det är nog bäst att vara beredd på att ta det. Vi har nu gått två gånger på profylaxkursen och den är jättebra. På måndag är sista gången och då ska vi fortsätta med att simulera värkar och andas igenom dom Låter lätt men det är det nog inte när det väl är dags...

Angeni: så din sambo är också inne på hund! Min sa igår att "jag vill ha hund, men inte just nu" så han har väl insett att det finns annat som är viktigare just nu, skönt.

24/4

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika)
    MaraFara(Sara)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    Plogen

25/4

Bezilia(Anna)
    Lady of Baqueta(Annika)
    MaraFara(Sara)
    Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Perni80(Pernilla)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    Shia
    Plogen 

1/5

Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Lady of Baqueta(Annika)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    Happy73
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    MaraFara (Sara)
    Plogen

2/5

Jolinsfaster(Ulrika)
    HippYgirl(Elin)
    Lady of Baqueta(Annika)
    Angeni(Jenny)
    Nihao(Emma)
    Happy73
    vikh(Sara)
    Skuggspel (Sanna)
    MaraFara (Sara)
    Shia
    Plogen

• Plogen

Vallby museum var en bra idé! Vi får hoppas på bra väder helt enkelt!

• Plogen
    HippYgirl skrev 2010-04-16 19:21:38 följande:
    En fundering till, skulle det underlätta med ett par kryckor? och kan man låna spna nånstanns i stan eller?
    Vi råkar faktiskt ha ett par kryckor som ligger och skräpar i källaren. Du får gärna låna dom om du vill!

Det låter ju jättejobbigt om du knappt kan gå!
  • Plogen

Skuggspel: Det såg ju superfint ut erat hus! Det kan inte vara lätt att flytta ifrån!

• Plogen

Jag ringer dig, tror att jag har ditt nummer, ska bara leta upp telefonen!

• Plogen

HippyGirl: Vad bra! Det gick nog lite snabbare än att sätta sig på akuten och vänta!

Svar på tråden bf-juni västerås