bf-juni västerås
Hej tjejer, och tack för igår! Alltid lika kul att träffas och frossa i bebisprat!
Perni80: Tusen tack för supergod lunch och fantastisk morotskaka! Jag har varit sugen på att baka hela dan idag, men tyvärr har vi inte fått till elen till vår nya ugn, vi måste ta hit en elektriker, så jag får snällt vänta ett tag till.
MaraFara: Vilka otroliga bilder! Fantastiskt att bebisarna är så "färdiga" vid det här laget! Min har bökat runt ovanligt mycket idag, och vi är så himla nyfikna på vad det är för en krabat där inne.
Mumsmaräng: Jättekul att höra att det finns fler än jag på den här tråden som gillar loppisar! Bland det bästa jag vet auktioner, loppisar och fynda gamla grejer! Såg också att du skrev att du hade köpt en flytväst, så jag måste fråga: har ni båt? Vi sålde vår motorbåt i höstas, vi har tänkt att vi ska börja segla istället, men det blir nog inget segelbåtsköp den här sommaren, av naturliga skäl...
Nihao: Tusen tack för skötbordet! Det visade sig passa riktigt bra i badrummet så vi kanske inte bryr oss om att göra nån speciallösning över badkaret som vi trodde oss bli tvungna till.
Lady of baqueta: Välkommen till vår tråd! Jättekul att träffas igår och bra att du hakar på tråden tycker jag, särskilt som vi inte bor så långt ifrån varann!